خبرگزاری کار ایران

جدول اجرای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۶۰۴

جدول اجرای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در روز نخست این جشنواره یکشنبه (۲۷ بهمن)، گروه آرشه از اندیمشک ساعت ۱۹ و گروه هیرون از بوشهر ساعت ۲۱ در تالار آفتاب در بخش کنسرت های محلی به اجرای برنامه می پردازند.

در روز دوم جشنواره موسیقی دوشنبه (۲۸ بهمن)، گروه سپهر از شوشتر ساعت ۱۹ و ارکستر گیتار چهارفصل از اهواز ساعت ۲۱ در تالار آفتاب و مهدی احمدوند ساعت ۱۹ و ۲۱ در سینما هلال در بخش کنسرت های پاپ برنامه اجرا می کنند.

روز سوم جشنواره سه شنبه (۲۹ بهمن) با اجرای گروه لوریان از بندر ماهشهر ساعت ۱۹ در تالار آفتاب آغاز می گردد و  با اجرای گروه الغدیر از اهواز ساعت ۲۱ ادامه پیدا می کند. در بخش کنسرت های پاپ، میثم ابراهیمی ساعت ۱۹ و ۲۱ در سینما هلال به اجرای برنامه می پردازد.

چهارشنبه (۳۰ بهمن) که روز پایانی جشنواره است، گروه تاریشا از ایذه ساعت ۱۹ در تالار آفتاب برنامه اجرا می کند.

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان ساعت ۲۱ در تالار آفتاب برگزار می شود و ساعت ۱۹ و ۲۱ علی زندوکیلی در سینما هلال به اجرای برنامه می پردازد.

گفتنی است، علاقه مندان به هنر موسیقی می توانند جهت تهیه بلیط کنسرت های محلی، به سایت TikBelit.com و جهت تهیه بلیط کنسرت های پاپ به سایت iranConcert.com مراجعه کنند.

سی و پنجمین دوره جشنواره موسیقی فجر خوزستان میزبان هفت گروه موسیقی محلی از استان های خوزستان و بوشهر است.

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی خوزستان به دبیری فریدون وزیری در سه بخش موسیقی محلی، کلاسیک و پاپ در قالب گروه نوازی بدون محدودیت سنی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن در تالار آفتاب و سینما هلال برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز