خبرگزاری کار ایران

جمشیدی خبر داد:

اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب به دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۰۴

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب با موضوع مختلف و کمک آموزشی در مناطق حاشیه اهواز و استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی اظهار کرد: برای ترغیب دانش‌آموزان در دوران خانه‌نشینی کرونا و در جهت حمایت و تشویق آنان به مطالعه کتاب‌، این امر صورت گرفت.

وی ضمن قدردانی از موسسه خانه کتاب برای ارسال کتاب‌ها، افزود: به دنبال تلاش موسسه خانه کتاب با موسسه آموزشی گاج و پیگیری‌های این اداره‌کل برای پشتیبانی از مناطق کم برخوردار اهواز، مقدمات ارسال این کتاب‌ها برای دانش‌آموزان فراهم شد.  

جمشیدی با اشاره به مراحل توزیع کتاب‌ها، تصریح کرد: این کتاب‌ها بین 11 دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی مستقر در مناطق حاشیه‌نشین، بافت فرسوده و کم‌برخوردار اهواز، دزفول، مسجدسلیمان و اندیکا توزیع شد. 

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناطق حاشیه‌ نشین، ارائه خدمات بهتر به ساکنان این مناطق و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان از اولویت‌های دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز