خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت ورزش وامور جوانان:

سالم سازی فضای ورزش را به شکل جدی پیگیری می‌کنیم

کد خبر : ۱۰۹۸۱۷

در داخل سیستم با اصلاح روش‌ها و مدیران صالح و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراکز نظارتی بحثسالم سازی فضای ورزش را تعقیب خواهیم کرد.

سرپرست وزارت ورزش وامور جوانان گفت: در داخل سیستم با اصلاح روش‌ها و مدیران صالح و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراکز نظارتی بحثسالم سازی فضای ورزش را تعقیب خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صالح امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه‌ای که در کمسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: ما در جلسات کمیسیون‌ها برنامه وزارتخانه را تشریح می‌کنیم که یکی از این مباحثنیز بحثسالم سازی فضای ورزش است که آن را به شکل جدی پیگیری می‌کنیم.

وی بحثسالم سازی فضای ورزش را یک برنامه داخلی وزارتخانه خوانده و تصریح کرد: ما این مسئله را به شکل جدی و بدون تبلیغات تعقیب می‌کنیم و در صورت مشاهده موارد خلاف آن را به مراجع قانونی اطلاع می‌دهیم.

سرپرست وزارت ورزش و امور جوانان با اشاره به اینکه نباید به چنین مباحثی در فضای رسانه‌ای پرداخته شود، گفت: در داخل سیستم با اصلاح روش‌ها و مدیران صالح و با همکاری سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراکز نظارتی بحثسالم سازی فضای ورزش را تعقیب خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز