خبرگزاری کار ایران

با تقدیم لایحه ای از سوی رئیس جمهور به مجلس:

مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۳

لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با قید دو فوریت به تصویب هیئت وزیران رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا تقدیم مجلس شد.

از سوی رئیس جمهور، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور تنظیم امور سازمان های اداری و اجتناب از بروز مشکل و خلا قانونی، تقدیم مجلس شد.

به گزارش ایلنا، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با قید دو فوریت به تصویب هیئت وزیران رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا تقدیم مجلس شد.

در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است: نظر به اینکه مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب ۱۳۸۶ - در مهرماه سال ۱۳۹۲ به پایان می رسد و تنظیم امور سازمان های اداری از جهت احکام قانون یاد شده با خلاء قانونی مواجه می شود، لذا به منظور اجتناب از بروز مشکل، لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس می شود.

بر اساس ماده واحده این لایحه، مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب ۱۳۸۶ - تا پایان سال ۱۳۹۳ تمدید می شود. دولت مکلف است پیشنهاد متن نهایی لایحه قانونی مذکور را در حداکثر شش ماه قبل از پایان مهلت مزبور جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز