خبرگزاری کار ایران

ائتلاف اسلامی زنان حضور شهیندخت مولاوردی را در معاونت " امور زنان " تبریک گفت

کد خبر : ۱۱۱۷۹۳

مولاوردی نشان داده است که سر آشتی با تبعیض ندارد و در فرهنگ او سکوت و سکون و تن دادن به ظلم جایی ندارد. هر جا تلاش برای رفع تبعیض از زنان بوده مولاوردی را همراه خود داشته است.

ائتلاف اسلامی زنان حضور شهیندخت مولاوردی را در معاونت " امور زنان " تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، درمتن این پیام تبریک آمده است: در این روزهای پربرکت و خجسته که به شادی و سرور ازدواج بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) و امیرالمومنین مزین است، انتخابی به جا و شایسته برای معاونت رئیس جمهور در امور مربوط به دختران، بانون و خانواده ها انجام شد که قطعا آثار و برکات خود را خواهد داشت.

شهیندخت مولاوردی یار خستگی ناپذیر ائتلاف اسلامی زنان، حقوقدانی آشنا به مسائل و مشکلات زنان است که کارنامه او نشان از این دارد که تحقیقات دانشگاهی، حضور اجتماعی و فعالیت هایش معطوف به ارتقاء جایگاه زنان بوده است و همواره در این راه قلم زده و قدم برداشته و سخن گفته. او با ایمان به سعادت بشر در بهره بری از اسلام عزیز، نگاهش به افق های دور است و در پی کرامت انسانی همه انسان ها، ارتقاء جایگاه بشر هر جا که هست و جهانی به دور از خشونت. کارنامه مولاوردی نشان می دهد او که جهان را جایی بهتر برای همگان می خواهد، تکیه گاهی خواهد شد برای همه آن هایی که در این مسیر تلاش می کنند.

مولاوردی نشان داده است که سر آشتی با تبعیض ندارد و در فرهنگ او سکوت و سکون و تن دادن به ظلم جایی ندارد. هر جا تلاش برای رفع تبعیض از زنان بوده مولاوردی را همراه خود داشته است. او با کارنامه عملی خود، اهداف، باورها و جهت گیری تلاش هایش را نشان داده و نشان داده است که اسلام را راه سعادت و پاسخگوی نیازهای بشر می داند. از نکات برجسته تلاش های او این است که با گفته ها و عملکرد خود نشان داده بر این باور است که معرفت اسلام در عمق، فقه پویا با توجه به شناخت شرایط زمان و مکان، و حضور فعال فقه اجتماعی فراتر از فقه فردی می تواند راه های نو را برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی خاصه در باب موضوعات مربوط به زنان باز کند.

ائتلاف اسلامی زنان که با هدف رفع تبعیض ها از زنان، پی گیری مطالبات و ایجاد فرصت ها برای زنان فعال بوده است، همواره این بانوی فرهیخته را به عنوان یکی از پایه های استوار و حاضر در صحنه خود داشته است. این ائتلاف حضور همراه تلاشگر و خستگی ناپذیر خود را در جایگاه مشاورت و معاونت ریاست محترم جمهور دکتر حسن روحانی در امور بانوان تبریک می‌گوید. این ائتلاف آثار و برکات این حضور و شمیم خوش آن را با همیاری همه آن ها که انقلاب اسلامی را راهی برای تحقق سعادت بشر و آرمان های اسلام برگزیده اند و همه آن ها که در جهت رفع تبعیض و رفع مشکلات زنان تلاش می کنند امیدوار است به یاری حضرت حق.

ائتلاف اسلامی زنان به همراهی با یار همیشگی خود افتخار کرده و می گوید همچون گذشته در کنار شهیندخت مولاوردی خواهد بود و امیدوار است به قدم های بلندی که در جهت تحقق آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی در ارتباط با زنان برداشته خواهد شد.

برای قدم، قلم و همت مولاوردی در جایگاهی که مسولیتش را پذیرفته خیرات و برکات را آرزو می کنیم و برای خودش سلامتی و موفقیت را از خداوند منان طلب.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز