خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیئت وزیران؛

تعرفه‌ فروش نقشه‌ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران تعیین شد

کد خبر : ۱۱۲۴۴۲

با موافقت دولت، تعرفه‌های فروش خدمات اطلاع‌رسانی، نقشه‌ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران تعیین شد.

با موافقت دولت، تعرفه‌های فروش خدمات اطلاع‌رسانی، نقشه‌ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران تعیین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و به استناد ماده(۷۰) قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین - مصوب ۱۳۷۳ - تعرفه های فروش خدمات اطلاع رسانی، نقشه ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران را تصویب کرد.

بر اساس این مصوبه، جداول تعرفه های فروش خدمات اطلاع رسانی، نقشه ها و نشریات آماری مرکز آمار ایران به شرح ذیل است:

۱ - تعرفه فروش خدمات اطلاع رسانی

۱-۱ - تعرفه جداول انتشاراتی(مطابق با الگوهای از قبل تعریف شده مرکز):

براین اساس، سطوح جغرافیایی ۱ تا ۷ به ترتیب شامل کشور۱، استان ۲، شهرستان ۳، بخش ۴، دهستان / شهر ۵، حوزه ۶ و بلوک ۷ است.

بر این اساس، تعرفه جداول سفارشی(تولیدی به سفارش مشتری): مبلغ صد هزار ریال هزینه های ثابت به ازای هر سفارش به مبالغ جدول تعرفه جداول انتشاراتی بابت تولید جداول سفارشی اضافه می شود.

۱-۳ - تعرفه های رکورد خام: هزینه ثابت هر سفارش مبلغ صد هزار ریال بعلاوه تعرفه جدول زیر است.

بر اساس این مصوبه، تعرفه فروش نقشه های شهری به ازای هر هکتار چهار صد ریال و نقشه های روستایی به ازای هر کیلومتر مربع، صد ریال تعیین می شود همچنین قیمت خدمات آماری به صورت پایگاههای اطلاعاتی(مکانی و غیر مکانی) بر اساس قیمت تمام شده و تفاهم فی مابین مرکز آمار ایران و متقاضی تعیین می شود.

بر اساس مصوبه دولت، قیمت پشت جلد نشریات در قطع رحلی به ازای هر صفحه ۳۵۰ ریال ونشریات در قطع وزیری به ازای هر صفحه ۲۹۰ ریال است.

بر این اساس، مراکز علمی، دانشگاهی، پژوهشی بر اساس درخواست کتبی، از بیست و پنج درصد تخفیف مشروط بر اینکه جمع هزینه اطلاعات درخواستی از یک میلیون ریال بیشتر نباشید برخوردار خواهند بود.

همچنین، دانشجویان و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی یا معرفی نامه معتبر از تخفیف بیست و پنج درصد، مشروط بر آنکه جمع هزینه اطلاعات درخواستی از دویست و پنجاه هزار ریال بیشتر نباشد، برخوردار خواهند بود.

همچنین، دستگاه های دولتی از جمله معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، مراکز وابسته به مرکز آمار ایران، معاونت برنامه ریزی استانداریهای و دفاتر آمار و اطلاعات استانداریها، سایر دستگاههای اجرایی دولتی از پرداخت هر گونه وجهی جهت دریافت اطلاعات معاف هستند.

همچنین در صورتی که خدمات پستی، تأمین لوح فشرده نوری و نظایر آن نیز مورد نیاز باشد، هزینه های مربوط جداگانه محاسبه و دریافت می شود.

بر این اساس، کلیه وجوه دریافتی به خزانه دولت واریز خواهد شد.

این مصوبه از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز