خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون رییس جمهور مطرح شد؛

انتقاد نماینده آیت الله سیستانی از بی‌اخلاقی‌ها در عرصه سیاسی

کد خبر : ۱۱۷۱۱۵

در امور مدیریتی در زمینه‌های فرهنگی، ‌ اجتماعی، اقتصادی و حتی ورزشی، نیروهای مستعد کشور با مدیریت نامنظم و غیرمنسجم به هدر می‌روند.

نماینده آیت الله سیستانی گفت: متأسفانه در هنگام اختلاف بین مسئولان شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها و کنایه‌ها هستیم، حال آنکه باید سیره ائمه(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، در دیدار خانم ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زمان حاضر را اوج عظمت تشیع دانسته و تأکید کرد: امت شیعه باید به گونه‌ای حرکت کنند تا دشمنان از نقاط ضعف آنان شاد نگردد.
وی، استعمارگری امروز را امری متحول و پیشرفته دانسته و تأکید کرد: استعمار امروز توانسته با پوششی متفاوت زمام امور منطقه را به دست گیرد و این نتیجه برنامه‌ریزی صحیح آن‌ها و همچنین بی‌برنامه بودن کشورهای اسلامی است.
نماینده آیت الله العظمی سیستانی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح جامعه، گفت: مدیریت تنها راه حرکت به سوی پیشرفت است.
وی، تنش و اختلاف نظر را دو امر متفاوت معرفی کرد و گفت: متأسفانه در هنگام اختلاف بین مسئولان شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها و کنایه‌ها هستیم، حال آنکه باید سیره ائمه(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خاطرنشان کرد: در امور مدیریتی در زمینه‌های فرهنگی، ‌ اجتماعی، اقتصادی و حتی ورزشی، نیروهای مستعد کشور با مدیریت نامنظم و غیرمنسجم به هدر می‌روند.
نماینده آیت الله العظمی سیستانی در پایان، تمسک و توکل به درگاه خداوند را راه رهایی از مشکلات برشمرد و گفت: توکل به خدا و بنا بر اقوال گذشتگان، شریک کردن خداوند در کار‌ها سبب راهگشایی و حل مشکلات است.
در ابتدای این دیدار، ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با ارائه گزارشی از برنامه و فعالیت‌های این معاونت، برلزوم بهره گیری از نظرات علما و بزرگان حوزه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز