خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با ایلنا:

مذاکرات کنونی نوع دیگری از مبارزه با استکبار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۹۶

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست با حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه ۹۲ بار دیگر فریاد عدالتخواهی خود و مبارزه با استکبار جهانی را طنین‌انداز کنند.

ایلنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید برحضور گسترده مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۲، اظهارداشت: مردم شریف ایران اسلامی می‌دانند که مذاکرات کنونی ایران با آمریکا نوع دیگری از مبارزات با استکبار جهانی است.

«سیدموسی خادمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ایران اسلامی هم اکنون با استکبار جهانی به شکل دیگری در حال مبارزه است که می‌طلبد مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دولتمردان خود را در این مبارزه جدید حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت مردم از دولتمردان با حضور گسترده‌شان در این راهپیمایی به منصه ظهور گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: مذاکرات کنونی به یقین صحنه نبرد و مبارزه ما با استکبار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح رویدادهای به وقوع پیوسته در ۱۳ آبان ماه، اشاره و یادآور شد: سه واقعه تاریخی در این روز، نمادهای مبارزاتی ملت ایران اسلامی برعلیه استکبار جهانی را به شکل واحدی تشکیل داده است.

خادمی افزود: مخالفت امام راحل با لایحه کاپیتولاسیون، حرکت دانش آموزان در سال ۵۷ علیه استبداد و تسخیر لانه جاسوسی نمادهای مبارزه آزادی خواهان ایران اسلامی در ۱۳ آبان ماه بود.

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست با حضور گسترده در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه ۹۲ بار دیگر فریاد عدالتخواهی خود و مبارزه با استکبار جهانی را طنین انداز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز