خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

برای بهبود معیشت مردم نباید اختلافی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۲

قانون تعیین کرده است فردی که بازنشسته می‌شود با تایید هیئت وزیران می‌تواند اعاده به کار شود و به صورت خاص با دولت همکاری کند و این به معنی استخدام نیست / چگونگی سفرهای استانی رئیس جمهور درحال مطالعه است تا هزینه این سفر‌ها به حداقل برسد.

ایلنا: سخنگوی دولت معتقد است که برای رفاه و آسایش مردم و بهبود معیشت آن‌ها نباید هیچ گونه اختلافی داشته باشیم و باید به همکاری‌ها ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نوبخت در پاسخ به سوالی درمورد روابط دولت و مجلس با مسائل پیش آمده در مورد وزارت علوم اظهار داشت: پس از مسائل به وجود آمده درباره وزارت علوم هیچ گونه اعتراضی نداریم هرچند علاقه‌مند بودیم با افراد شایسته‌ای که برای وزارت معرفی کردیم رای اعتماد می آوردیم اما عدم رای مجلس به منزله عدم توافق دو قوه مجریه و مقننه نیست.

نوبخت با تاکید بر اینکه با حفظ استقلال با مجلس همکاری می‌کنیم، افزود: همچنان به تقویت و تحکیم دولت و مجلس معتقدیم و اعتقاد داریم وجه مشترک بین این دو قوه مردم هستند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: برای رفاه و آسایش مردم و بهبود معیشت آن‌ها نباید هیچ گونه اختلافی داشته باشیم و باید به همکاری‌ها ادامه دهیم. البته این به معنای این نیست که نظرات خودمان را نداشته باشیم.

نوبخت روابط دولت و مجلس را مطلوب توصیف و ابراز امیدواری کرد که به سطوح عالیتر ارتقاء پیدا کند.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد جمع آوری امضاء برای استیضاح وزیر علوم گفت: اگر چه این غیرمنتظره است اما ملت ایران بسیار فهمیم است و وظیفه دولت نیز این است به نمایندگان پاسخ دهد.

نوبخت تاکید کرد: مشیء اعتدال با دو قوه دیگر را همچنان ادامه می‌دهیم.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد دولت یازدهم تصریح کرد: رئیس جمهور به زودی مواردی را که از پیش اعلام کرده بودند به اطلاع مردم می‌رسانند.

سخنگوی دولت همچنین در مورد اشتغال به کار بازنشسته‌ها نیز گفت: قانون تعیین کرده است فردی که بازنشسته می‌شود با تایید هیئت وزیران می‌تواند اعاده به کار شود و به صورت خاص با دولت همکاری کند و این به معنی استخدام نیست.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته افراد با تجربه از عرصه خدمت گذاری در قوه مجریه محروم ماندند و یا اینکه برخی از آن‌ها فرصت را برای خدمت مناسب نمی‌دانستند، افزود: از برخی از این افراد که تعدادشان محدود است می‌توان در قوه مجریه استفاده بهینه کرد.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوالی در مورد سفرهای استانی رئیس جمهور اینگونه پاسخ داد: سفر استانی رئیس جمهور در تحکیم روابط مردمی در جهت تحکیم روابط خواهد بود. البته کیفیت سفر‌ها باتوجه به تجربیاتی از گذشته داریم باید بهتر باشد.

وی با بیان اینکه سفرهای رئیس جمهور در آینده نزدیک اجرایی می‌شود؛ خاطرنشان کرد: چگونگی سفرهای استانی رئیس جمهور درحال مطالعه است تا هزینه این سفر‌ها به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز