خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

می‌خواهیم دختران دانش آموز راحت‌تر در مدارس درس بخوانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۹

می‌خواهیم زمینه‌ای فراهم شود که دختران دانش آموز راحت‌تر در مدارس درس بخوانند / محرم سازی مدارس دختران کاری نیست که طی یک یا دو سال انجام شود و این امر نیاز به وقت و همچنین هزینه دارد.

ایلنا: وزیر آموزش و پرورش از تشکیل چهار کمیته از سوی این وزارتخانه برای بررسی مشکلات موجود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فانی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک این چهار کمیته مشکلات را شناسایی و اقدامات لازم را برای حل مشکلات و بهبود هر چه بیشتر امور انجام دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درمورد محرم سازی مدارس دخترانه گفت: می‌خواهیم زمینه‌ای فراهم شود که دختران دانش آموز راحت‌تر در مدارس درس بخوانند.

وی با تاکید براینکه محرم سازی مدارس دخترانه زمانبر است و بودجه می‌طلبد، افزود: محرم‌سازی مدارس دختران کاری نیست که طی یک یا دو سال انجام شود و این امر نیاز به وقت و همچنین هزینه دارد.

فانی همچنین به اولویت خود در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: توسعه مشارکت در همه زمینه های آموزش و پرورش، مشارکت اولیاء و دانش آموزان در مدرسه، توسعه بخش خصوصی از جمله این اولویت ها است.

وی عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش را از دیگر اولویت ها عنوان کرد و گفت: سرانه‌ای کردن بودجه و ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی از دیگر محورهایی است که مورد توجه خاص قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز