خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در نشست خبری: / ۱ /

قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که تحریم کارساز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۰

برای ایجاد اعتماد درمیان تبلیغات ناصحیح دشمن که می خواستند چهره ایران هراسی را برای جهانیان ترسیم کنند ‏، ما سعی کردیم بر اساس منطق اعتماد برانگیر این جو را از بین ببریم.

رییس جمهور کشورمان گفت: قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که تهدید و تحریم کارساز نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حسن روحانی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که در پی توافقات هسته ای ایران با گروه ۱ + ۵ برگزار شد‏، گفت: می خواهم در این نشست به شکلی کوتاه گزارشی از تلاشهای پیگیر تیم دیپلماتیک و سیاست خارجی ایران ارائه بدهم.

روحانی در ادامه افزود: دستاوردهای این مذاکرات جلوه ای بیشتر و بزرگتر از بزرگی و کرامت ملت ایران را نشان داد. این مردم در طول تاریخ دارای عظمت و بزرگی های آنچنانی بوده است که موجب جلب توجه مردم دنیا شده است.

رئیس جمهور با بیان ان که آن چه موجب شد این مذاکرات به نتیجه برسد این بوده است که قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که راه حل مسئله هسته ای تکریم ملت ایران است، تصریح کرد: قدرتهای جهانی به این نتیجه رسیده اند که تهدید و تحریم کارساز نیست. دولت تدبیر وامید از ابتدای شروع به کار خویش به دنبال ایجاد اعتماد میان جمهوری اسلامی وکشورهایی بوده است که علاقه ارتباط با این ملت بزرگ را داشته اند.

وی درادامه افزود: برای ایجاد اعتماد درمیان تبلیغات ناصحیح دشمن که می خواستند چهره ایران هراسی را برای جهانیان ترسیم کنند ‏، ما سعی کردیم بر اساس منطق اعتماد برانگیر این جو را از بین ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز