خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی؛

روحانی اصلاحیه قانون‌بودجه ۹۲ را برای اجرا ابلاغ کرد

کد خبر : ۱۲۹۲۲۴

رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل‌کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

حسن روحانی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل‌کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه رئیس لاریجانی به روحانی و نیز رئیس‌جمهور به معاونت برنامه‌ریزی به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

عطف به نامه شماره ۱۱۵۱۳۷/۴۹۲۷۳ مورخ ۱۲/۶ / ۱۳۹۲ در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم(۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور که با عنوان لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، با تصویب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ ۵/۹ / ۱۳۹۲ و تأیید شورای محترم نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور

در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور» که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ پنجم آذرماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳/۹ / ۱۳۹۲ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۰۵۵۷/۳۵۵ مورخ ۱۸/۹ / ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، به پیوست جهت اجراء ابلاغ می‌گردد.

رئیس‌جمهور حسن روحانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز