خبرگزاری کار ایران

جمعه ای خبر داد‎؛

فردا آغاز به کار اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۶

در این نشست دو روزه که در چهار نوبت صبح و ظهر برگزار می شود برخی از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز حضور خواهند داشت و با بیان و تشریح برنامه های دستگاه های تابعه به بحثو تبادل نظر با استانداران خواهند پرداخت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور از برگزاری اولین نشست استانداران در دولت تدبیر و امید با حضور روسای قوای سه گانه سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح اله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به تکمیل فرآیند انتصاب استانداران دولت یازدهم متناسب با رویکردهای اعتدالی وتوسعه محور ریاست محترم جمهوری اسلامی اظهارداشت: اولین نشست استانداران با هدف تبیین اهداف و دیدگاه های دولت و تشریح برنامه ها و همچنین بررسی و تبادل نظر میان مسئولان و استانداران در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

وی سخنرانی روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی و روسای قوای مقننه و قضائیه را از جمله برنامه های این نشست ذکر کرد و افزود: در این نشست دو روزه که در چهار نوبت صبح و ظهر برگزار می شود برخی از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز حضور خواهند داشت و با بیان و تشریح برنامه های دستگاه های تابعه به بحثو تبادل نظر با استانداران خواهند پرداخت.

جمعه ای سخنرانی وزیر کشور و جمع بندی این نشست را از دیگر برنامه های اولین اجلاس استانداران در دولت یازدهم خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز