خبرگزاری کار ایران

صادق در دانشکده خبر:

اصراری برای بزرگ‌کردن کارهای دولت نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۲

دولت نمی‌خواهد در این سفر‌ها مصوبه‌های حجیم داشته باشد، زیرا دولت به شکل عادی به کار خود ادامه می‌دهد و نیازی نیست که برای رسیدگی به امور هر استان هیئت دولت در آنجا تشکیل شود.

مشاور ویژه رئیس‌جمهور گفت:: دولت یازدهم اصراری ندارد کار‌هایش بیشتر از آنچه که واقعیت دارند بزرگ شود و این مسئله در گذشته آثار سوئی برای دولت‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صادق در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشکده خبر، در خصوص بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران ابراز کرد: موانعی که برسر راه انجمن صنفی روزنامه نگاران وجود دارد مرتفع می‌شود و انجمن روزنامه نگاران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مشاور ویژه رئیس جمهور با اشاره به آغاز سفرهای استانی دولت یازدهم، عنوان کرد: نخستین سفر رئیس‌جمهور روز سه شنبه و به استان خوزستان خواهد بود که طی این سفر سه روزه رئیس جمهور و برخی از وزرا و مسئولین با مردم دیدار خواهند کرد.

صادق در پاسخ به یکی از دانشجویان در خصوص تغییر رویکرد دولت یازدهم در سفرهای استانی ابراز کرد: در آینده خواهیم دید که این سفر‌ها با سفرهای استانی دولت گذشته تفاوت‌هایی خواهد داشت هرچند توضیح بیش از حد در مورد مسئله‌ای که هنوز اتفاق نیفتاده است جایز نیست. اما دولت نمی‌خواهد در این سفر‌ها مصوبه‌های حجیم داشته باشد، زیرا دولت به شکل عادی به کار خود ادامه می‌دهد و نیازی نیست که برای رسیدگی به امور هر استان هیئت دولت در آنجا تشکیل شود.

مشاور رئیس جمهور در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران با عنوان اینکه چرا رسانه‌ها از تجارب و علوم آکادمیک خبرنگاری کمتر استفاده می‌کنند، اظهار کرد: دولت ارتقای سطح دانش عمومی مردم را از وظایف خود می‌داند و نقش آفرینان در عرصه رسانه‌ها دانشجویان هستند و لازم است که از تجارب و علوم آن‌ها استفاده بیشتری کرد.

وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای نسبت به گذشته بهبود قابل توجهی پیدا کرده است، تصریح کرد: در این دولت ژورنالیست‌ها فرصتی پیدا کردند تا اثرگذاری و نفوذ خود را نشان دهند و این مسئله موجب می‌شود تا مسیر بهتری برای تمدید افکار عمومی طی شود.

مشاور ویژه رئیس جمهور با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) با عنوان «اگر آدم درست شود هر فعل از آن سربزند اسلامی است» گفت: روزنامه نگاری که مسلمان باشد و با رویکرد صداقت به عرصه روزنامه نگاری عرض اندام کند باور و تفکراتش در جامعه تجلی پیدا می‌کند.

مشاور ویژه رئیس جمهور با انتقاد از برخی رسانه‌ها که از ابزارهای رسانه‌ای در جهت منافع سوء ملی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: این رسانه‌ها با القای سیاست‌های خاص پیام خود را به مخاطب می‌رسانند و با این کار به دنبال کسب منافع شخصی و گروهی خود هستند که این مسئله با ژورنالیسم اسلامی در تقابل است.

وی افزود: دولت یازدهم اصراری ندارد کار‌هایش بیشتر از آنچه که واقعیت دارند بزرگ شود و این مسئله در گذشته آثار سوئی برای دولت‌ها داشته است.

صادق در واکنش به اظهار نظر یکی از خبرنگاران در خصوص سابقه حضور وی در دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراز کرد: پیش از این در خدمت آیت الله هاشمی رفسنجانی بودم و اکنون وظیفه خود دانستم در دولت یازدهم خدمتگذاری کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز