خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور در مراسم شورای عالی استان‌ها:

فعالیت شوراها باید به دور از فرقه‌گرایی و حزب بازی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۷۴

انتظار داریم مجلس هم با توجه به فعالیت های مثبت خود در امر شوراها به آن ها نیز کمک کند تا در دوره جدید شوراها بتوانند در راستای سیاست‌های دولت و نظام بهتر نقش خود را ایفا نکنند.

وزیر کشور تاکید کرد: شوراها به عنوان یک نهاد سیاسی اجتماعی مهم نقش هایی که در کمک به دولت و مجلس در خدمت رسانی به مردم دارند باید با بی طرفی سیاسی و بدور از حزب بازی و فرقه گرایی و مصالح ملی و منطقه ای باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم شورای عالی استان ها که در وزارت کشور در حال برگزاری است، اظهار داشت: از ثمره های انقلاب اسلامی واگذاری دولت و سرنوشت جامعه به دست مردم است که باید قدردان این ثمره باشیم.

وی ادامه داد: نهادهایی مانند شورا، مجلس و ریاست جمهوری تجلی اراده ملت برای اداره سرنوشت کشور در حوزه های سیاسی اجتماعی اقتصادی و سیاسی است و شوراها نیز با تعاملی که با مردم و دستگاه های اجرایی و مجلس دارند می‌توانند بعنوان حلقه واسط نقش خود را در سطوح مختلف نشان بدهند.

وزیر کشور با اشاره به اهمیت شوراها در قانون اساسی تأکید کرد: ما تمام تلاش خود را در جهت اجرای قانون اساسی در خصوص شوراها می کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به وظایف و نقش شوراها تصریح کرد: شوراها به عنوان یک نهاد سیاسی اجتماعی مهم نقش هایی که در کمک به دولت و مجلس در خدمت رسانی به مردم دارند، باید با بی طرفی سیاسی و بدور از حزب بازی و فرقه گرایی و مصالح ملی و منطقه ای باشد‏، در واقع اقدامات آنها باید با نیت خیر باشد تا منشأ خیر شود.

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور خود را موظف می داند تا به شوراها کمک کند، ابراز داشت: انتظار داریم مجلس هم با توجه به فعالیت های مثبت خود در امر شوراها به آن ها نیز کمک کند تا در دوره جدید شوراها بتوانند در راستای سیاست‌های دولت و نظام بهتر نقش خود را ایفا نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز