خبرگزاری کار ایران

انصاری در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع نمایندگان استان هرمزگان و تهران فردا با رئیس‌جمهور دیدار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۹۲

دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان و شهرستان‌های تهران با رئیس جمهور روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا،، درباره دیدارهای هفتگی رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برگزاری مداوم این جلسات دوشنبه صبح دکتر روحانی با مجمع نمایندگان استان هرمزگان و شهرستانهای تهران دیدار و گفتگو می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مشترک دولت و مجلس همواره در دولت یازدهم مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: دیدار دوجانبه مجمع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور موجب کاهش و رفع بسیاری از مشکلات بین نمایندگان دولت و مجلس خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت همواره سعی دارد شان و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ نگهداشته و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

انصاری خاطرنشان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استانهایی که تاکنون با رئیس جمهور دیدار داشته‌اند، از این دیدارها رضایت داشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز