خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به ایلنا / تکرار /

موضوع کارخانه پلی اکریل باید بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۵

در دولت تدبیر و امید هیچ کس به خاطر مسائل حقوقی‌ زندانی نمی‌شود / باید موضوع بازداشت برخی از کارگران به علت اعتراضات صنفی بررسی شود / اگر کسی در بررسی‌های دولت از قلم افتاده باشد سبد کالا مجددا به آن‌ها تعلق می‌گیرد / استعفای من صحت ندارد.

معاون اول رییس جمهور گفت: در دولت تدبیر و امید هیچ کس به خاطر مسائل حقوقی‌اش زندانی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، اسحاق جهانگیری عصر امروز - پنج شنبه - درحاشیه جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان قم که در تالار امام رضا استانداری قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص رویکرد دولت در مواجه با بازداشت برخی از کارگران از جمله کارگران پلی اکریل و سیمان لوشان… که به دلیل اعتراض صنفی بازداشت شده‌اند، اظهار داشت: به هر حال واحدهای تولیدی مشکل دارند و ما درصدد هستیم که به سرعت مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

وی افزود: باید تلاش کرد که رکود تورمی در کشور پایان پیدا کند و در نتیجه کشور به سمت رونق حرکت کند.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: ممکن است و احدهای تولیدی در چند وقت اخیر کارگرانی را از دست داده باشند که ما امیدواریم این کارگران مجدا بافراهم شدن شرایط به بازار کار برگردند.

جهانگیری تصریح کرد: حتما به مواردی مثل کارخانه پی اکریل یا جاهای دیگری که مورد خاصی داشته باشد باید رسیدگی شود.

وی در پاسخ به سئوال مجدد خبرنگار ایلنا مبنی بر رویکرد دولت نسبت به بازداشت برخی از کارگرانی که به علت اعتراضات صنفی بازداشت شده‌اند، گفت: باید رسیدگی شود؛ من حالا در جریان جزئیات آن نیستم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در دولت تدبیر و امید هیچ کس به خاطر مسائل حقوقی‌اش زندانی نخواهد شد.

جهانگیری در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص دغدغه برخی از خانواده‌ها که در فهرست دریافت سبد کالایی نیستند نیز گفت: سبد کالا به گروههایی تعلق می‌گیرد که در مصوبه دولت آمده است عمدتا انسانهای نیازمند مد نظر هستند و قطعا اگر کسی در بررسی‌های دولت از قلم افتاده باشد سبد کالا مجددا به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص شایعه استفعای خود از معاون اولی ریاست جمهوری گفت: استعفای من صحت ندارد ومن هیچ وقت استعفا نمی‌دهم.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه سیاست در پیش گرفته شده توسط دولت برای افزایش برخی قیمت‌ها و ادامه طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: در مورد هدفمندی یارانه‌ها هنوز سیاستهای دولت نهایی نشده، اما به زودی این سیاست‌ها نهایی شده و به اطلاع مردم می‌رسد، ولی یقینا ما در افزایش قیمت‌ها هیچ حرکت شوک آوری نخواهیم داشت.

جهانگیری در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص علت سفر خودبه شهر قم نیز گفت: برای دولت تدبیر وامید توفیقی است که هر چندیک وقت یکبار مسئولین آن خدمت مراجع تقلید رسیده و گزارشی از پیشرفت کار‌ها و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه حمایت مراجع تقلید از نظام و دولت سرمایه بزرگی است، گفت: مراجع تقلید و علما نفوذ بسیار زیادی در بین مردم دارند و قطعا راهکارهای ارائه شده توسط آن‌ها درخصوص برنامه‌های دولت راهگشا خواهدبود.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: در دیدار با مراجع تقلید گزارشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مشکلات کشور را ارائه کردیم و به طور مشخص در مورد هدفمندی یارانه‌ها صحبت شد؛ نظرات مراجع محترم تقلید در این خصوص بسیار مفید بود و قطعا در دولت مطرح خواهدشد.

جهانگیری در پاسخ به سئوالی در خصوص جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز گفت: در شورای برنامه ریزی توسعه استان قم مسئولین مختلف این استان حضور داشته و نهایتا کمبود منابع در طرح‌های مختلف زیر مجموعه خودرا مطرح کردند؛ کمبود منابع در طرح‌های آب، سلامت و صحن شرقی حرم حضرت معصومه(ع) به صورت ویژه مطرح شد که عمدتا منابع این طرح‌ها در بودجه سالهای۹۲ و ۹۳ تامین اعتبار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز