خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع دستور امدادرسانی به شهرستان انزلی را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۳

زارت دفاع امکانات مجتمع اقامتی سفیدکنار متین را برای اسکان مسافران و در راه ماندگان مهیا کرده و مواد غذایی آنان نیز با کمک جمعیت هلال احمر و فرمانداری تامین می شود.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گیلان از دستور اکید سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای بسیج امکانات و کمک به شهرستان برف گرفته انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا به اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ محسن بحیرایی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر دو دستگاه اسکیدر و دو دستگاه لودر متعلق به وزارت دفاع در مسیر رضوانشهر به کپورچال در حال بازگشایی راه هستند.

وی گفت: چهار دستگاه گریدر، چهار دستگاه لودر، ۲۰ دستگاه کمپرسور امروز سه شنبه از تهران اعزام شده‌اند که پیش بینی می‌شود بعد ازظهر به انزلی برسند.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان گیلان اظهار داشت: تجهیزات با صلاحدید کمیته بحران انزلی در مناطق مختلف به کار گرفته می‌شود.

بحیرایی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع امکانات مجتمع اقامتی سفیدکنار متین را برای اسکان مسافران و در راه ماندگان مهیا کرده و مواد غذایی آنان نیز با کمک جمعیت هلال احمر و فرمانداری تامین می‌شود.

بارش برف سنگین از روز جمعه در انزلی آغاز شده و ارتفاع آن در بعضی مناطق شهرستان نظیر آبکنار و دیگر روستاهای غرب و جنوب غرب به دو متر رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز