خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان فارس:

وظیفه وزارت اطلاعات تضعیف یک جریان خاص یا تقویت آن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۷

تامین امنیت در جامعه بسیار حساس است که در آن باید حق‌الناس رعایت شود و در این مسیر نسبت به مدیران که سرمایه های جامعه هستند بسیار حساس هستیم و حمایت می کنیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وظیفه وزارت اطلاعات تضعیف یک جناح و جریان خاص یا تقویت آن نیست، بلکه وظیفه این وزارتخانه تامین امنیت است.

به گزارش ایلنا، وزیر اطلاعات امروز شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس گفت: اعتقاد ما این است که وزارت اطلاعات باید به ماموریت‌های ذاتی خود بپردازد و نمی‌تواند به مسایل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی راهکارهای امنیتی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با بیان اینکه وظیفه وزارت اطلاعات تضعیف یک جناح و جریان خاص یا تقویت آن نیست، گفت: وظیفه این وزارتخانه تامین امنیت است.

وی یکی از وظایف این وزارتخانه را تامین امنیت اطلاعات دانست و گفت: اگر می‌خواهیم شرایط اقتصادی کشور دچار تحول شود باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را تقویت کنیم. هدف ما حمایت از سرمایه گذاری سالم و مولد است و هر سرمایه گذاری که به ایجاد اشتغال کمک کند حمایت می‌شود.

وزیر اطلاعات سرمایه گذاری خارجی را نیز در کنار سرمایه گذاری در تامین امنیت مؤثر دانست و افزود: حمایت از سرمایه گذاری به این معنا نیست که برای پویایی اقتصاد، فساد‌ها را نادیده بگیریم بلکه جلو فساد را می‌بندیم تا پویایی اقتصادی شکل گیرد.

وی گفت: این وزارتخانه از تولید کنندگان حمایت می‌کند و اگر کسی بخواهد از سرمایه گذاری‌هایی که به تولید و اشتغال ختم شود اشکال گیری کند با فرد خاطی مقابله می‌کند. پنجه فولادی وزارت اطلاعات برای چنگ انداختن به گلوی دشمنان است و در مقابل، دست نوازش و حمایت برای ملت خواهیم داشت.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: تامین امنیت در جامعه بسیار حساس است که در آن باید حق‌الناس رعایت شود و در این مسیر نسبت به مدیران که سرمایه‌های جامعه هستند بسیار حساس هستیم و حمایت می‌کنیم.

در این مراسم محسنی به عنوان مدیرکل اطلاعات استان فارس معرفی و از خدمات کریمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

وزیر اطلاعات همچنین عصرامروز با آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز