خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

تا محو همه تحریم‌ها به تلاش خود ادامه خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۴۵

محمد شریعتمداری در نشستی که با حضور سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور در بندرعباس برگزار شده بود، گفت: مذاکرات ما برای از بین بردن تحریم‌ها همچنان ادامه دارد و تا نهایی شدن و محو همه تحریم‌ها به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: هرمزگان از استان‌های استراتژیک کشور است که نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری در نشستی که با حضور سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور در بندرعباس برگزار شده بود، افزود: مذاکرات ما برای از بین بردن تحریم‌ها همچنان ادامه دارد و تا نهایی شدن و محو همه تحریم‌ها به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: این تحریم‌های ظالمانه منجر به آن نمی‌شود که از جذب سرمایه‌گذاری خودداری شود و دولت در این زمینه از سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند در کشور ایران سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: دولت مصصم است که صنایع انرژی‌بر را در جاسک گسترش دهد و سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه دعوت می‌کند.

شریعتمداری همچنین از راه‌اندازی سایت مجازی برای همکاری ایرانیانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان دارند، به منظور ایجاد ارتباط و دریافت تسهیلات خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز