خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور در پیام نوروزی فیسبوکی:

دورنمای اقتصادی و سیاسی سال ۹۳ بسیار مثبت و امیدوارکننده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۶۰

شکل گیری اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، خروج از رکود، تکمیل گفتگوهای هسته ای، فعالیت احزاب و نشاط سیاسی(که رگه هایی از آن در جامعه مشهود است) جملگی از چشم اندازهای زیبای سال ۹۳ هستند. / شکر خدا، الان که پایان سال است سیاست هایی که در این مدت کوتاه، اتخاذ شده دستاوردهای خیلی خوبی برای کشور داشته است

پیام نوروزی معاون اول رییس جمهور بر فعالیت های اقتصادی و سیاست خارجی دولت در سال ۱۳۹۲ متمرکز بود و در مجموع دورنمای اقتصادی و سیاسی سال ۹۳ را بسیار مثبت و امیدوار کننده خواند.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در پیام فیسبوکی خود به مناسبت عید نوروز آورده است: سالی که گذشت سالی بود با خاطرات تلخ و شیرین، سالی بود که حماسه سیاسی اتفاق افتاد و دولت تدبیر و امید در میان بهت و ناباوری تحلیل گران، سکان قوه مجریه را در دست گرفت.

جهانگیری نوشت: دولت در شرایط سختی کار خود را آغاز کرد، در مسائل اقتصادی، رکود تورمی و در مسائل خارجی، پیچیدگی مسائل هسته ای - در بعد داخلی، طرح های نیمه کاره فراوان که بایستی نسبت به آنها تصمیم گیری می شد، مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و بودجه سال ۹۳ که باید به موقع تقدیم مجلس می شد، از جمله مواردی بودند که با آن مواجه بودیم.

وی افزود: شکر خدا، الان که پایان سال است سیاست هایی که در این مدت کوتاه، اتخاذ شده دستاوردهای خیلی خوبی برای کشور داشته است. به هرحال در فضای بین المللی بنیان تحریم ها متزلزل شده و غرب به توانمندی های ایران اسلامی اعتراف کرده است، از حق غنی سازی به خوبی دفاع شده و به رسمیت شناخته شده است. همچنین تورم، روند کاهنده یافته و در خصوص طرح های اقتصادی نیز تصمیم گیری شده است.

معاون اول رییس جمهور با مثبت خواندن دورنمای اقتصادی کشور تصریح کرد: بودجه سال ۹۳ به موقع تصویب شده و بعد از سالها، برای اولین بار است که دستگاه های اجرایی و ادارات از ابتدای سال، تکلیف خودشان را می دانند. در مجموع دورنمای اقتصادی و سیاسی سال ۹۳ بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

اسحاق جهانگیری در ادامه نوشت: شکل گیری اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد، اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، خروج از رکود، تکمیل گفتگوهای هسته ای، فعالیت احزاب و نشاط سیاسی(که رگه هایی از آن در جامعه مشهود است) جملگی از چشم اندازهای زیبای سال ۹۳ هستند.

جهانگیری در پایان این پیام فیسبوکی اضافه کرد: من هم از فرصت تعطیلات استفاده می کنم و بعد از هشت ماه فعالیت نفس گیر، به شوق بوسه زدن بر دستان مادر عزیزم که داغ دو شهید بر دل دارد و بعد از رفتن پدر، تنهاتر شده است، یکی دو روز به شهرستان می روم. امیدوارم سال نو بر همه شما مبارک باشد و در کنار عزیزانتان خوش و خرم باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز