خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی در سال۹۳مطرح شد:

تاکید رییس جمهور بر توجه بیشتر به ایجاد رونق اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۳۳

در این جلسه مراحل اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۳ در موضوع ثبت نام از خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی مطرح شد و طرح مدیریت انرژی با استفاده از ظرفیت های مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی در سال جدید، صبح امروز به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مراحل اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۳ در موضوع ثبت نام از خانوارهای نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی مطرح شد و طرح مدیریت انرژی با استفاده از ظرفیت های مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین گزارشی از بیانیه های صادر شده توسط هنرمندان، دانشگاهیان و شخصیت های ورزشی و فرهنگی در خصوص تشویق مردم به عدم دریافت یارانه نقدی نیز به جلسه ارائه شد.

در ادامه جلسه گزارش مرکز آمار ایران در خصوص کاهش تورم سالانه مطرح شد. بر اساس این گزارش، افزایش شاخص کل قیمت ها نسبت به ماه مشابه سال قبل(تورم نقطه به نقطه) ۱۹.۶ درصد می باشد که نسبت به همین رقم در ماه قبل(۲۲ درصد) کاهش شدیدی یافته است. به این ترتیب برای نخستین بار در سال های اخیر، در اسفندماه جهش تورمی قیمت ها وجود نداشته و اقتصاد کشور شاهد ثبات و آرامش در سطح عمومی قیمت ها بوده است.

رییس جمهور با توجه به این گزارش بر توجه بیشتر به ایجاد رونق اقتصادی در سال ۱۳۹۳ و رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال مولد تاکید کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز موظف شد گزارشی از وضعیت اجرای قانون واگذاری سهام عدالت به مردم را در جلسه آتی ارائه نموده و پیشنهادهای آن وزارتخانه برای رفع مشکلات موجود را مطرح نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز