خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

نامگذاری سال ۹۳ به اقتصاد و فرهنگ رسالت مسوولان را سنگین‌تر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۴۲

مباحثفرهنگی باید قوی تر، غنی تر و متناسب با انقلاب اسلامی رشد کند. / ما هر چه بیشتر به فرهنگ توجه کنیم رسالت خود را بهتر انجام می دهیم.

سخنگوی دولت گفت: نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توجه به مباحثفرهنگی را ضروری و رسالت مس‍وولان را در عملیاتی کردن این شعار سنگین تر می کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «محمدباقر نوبخت» روز دوشنبه در مدینه منوره در گفت و گویی افزود: مباحثفرهنگی باید قوی تر، غنی تر و متناسب با انقلاب اسلامی رشد کند.

وی تصریح کرد: ما هر چه بیشتر به فرهنگ توجه کنیم رسالت خود را بهتر انجام می دهیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری همچنین درمورد سفر خود به سرزمین وحی اظهار داشت: بدون تردید برای هر مسلمان تشرف به اماکن مقدس همچون شهرهای مقدس مدینه و مکه و انجام مناسک عبادی یک آرزو است.

نوبخت یادآور شد: در این روزها که در مدینه بسر می برم در تماس با زائران این اشتیاق را احساس کردم همه در یک فضای معنوی خواسته های دینی خود را دنبال می کنند.

وی اظهار داشت: در ارتباط با امکانات ارزیابی اجمالی و ناشی از رویت خود بنده از مسایلی مانند نقلیه، خوراک و تغذیه زائران با عنایت به این که در سال های گذشته به دفعات توفیق تشرف را داشتم یک فرآیند تکمیلی و بهبودی را مشاهده کردم و ارزیابی ام نشان می دهد نسبت به گدشته شرایط بسیار مناسب تر شده است.

سخنگوی دولت همچنین گفت: با مسوولان سازمان حج و زیارت به اختصار درباره مسایل مختلف صحبت کرده ام و تردید ندارم با توجه به مشی خدمتگذاری دست اندرکاران حج، امکانات و فضای زیارت برای زائران روز به روز بهتر خواهد شد.

نوبخت افزود: بدون تردید هر چه خدمات بهتر ارایه شود زمینه برای انجام عبادات بهتر خواهد بود و مسوولان نیز در ثواب زائران شریک خواهند بود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اگر حضور زائران ایرانی در مدینه و مکه را یک فرصت تلقی کنیم در تببین اندیشه های اسلامی ایرانی مسوولیت های همه ما سنگین تر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز