خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

نمی توان به سادگی از کنار مشکل کمبود آب گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۶۵

برخی استان‌های کشور با بحران و محدودیت‌های بیشتری در بخش آب روبرو هستند که باید ضمن در نظر گرفتن مسائل اجتماعی، برنامه‌ریزی لازم را برای رفع این مشکلات انجام داد.

سیزدهمین جلسه شورای عالی آب عصر امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در سیزدهمین جلسه شورای عالی آب که عصر امروز(دوشنبه) برگزار شد با اشاره به محدودیت منابع آب در کشور اظهارداشت: ‌ موضوع کمبود آب یکی از مسائل پراهمیت کشور است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون اول رییس‌جمهور تصریح‌کرد: برخی استان‌های کشور با بحران و محدودیت‌های بیشتری در بخش آب روبرو هستند که باید ضمن در نظر گرفتن مسائل اجتماعی، برنامه‌ریزی لازم را برای رفع این مشکلات انجام داد.

در این جلسه وزیر نیرو گزارشی از مصوبات پیشین شورای عالی آب و اقدامات انجام شده برای تحقق و اجرای این مصوبات ارائه کرد.

چیت‌چیان همچنین با اشاره به جلسات شورای هماهنگی مدیریت حوضه آبریز زاینده رود، به ارائه گزارشی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات پرداخت.

در این نشست وزیر جهاد کشاورزی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران چهارمحال و بختیاری، اصفهان، لرستان، کرمان، خوزستان و یزد نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز