خبرگزاری کار ایران

در اعلامیه ای بیان شد؛

تکذیب اخبار مجعول منتسب به وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۹۳

منابع اطلاع رسانی در وزارت کشور کاملا مشخص می باشد و انتشار هر خبری به نقل از منابع مبهم و گمنام رفتاری پسندیده و مطلوب در عرصه اطلاع رسانی حرفه ای به شمار نمی رود.

انتشار هرگونه خبر با عناوین مجعول مانند یک مقام آگاه در وزارت کشور و منبع نزدیک به وزارت کشور را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به تمامی رسانه‌ها با تاکید بر پایبندی به اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، تصریح کرد: وزارت کشور بر اساس منافع ملی و مصالح عمومی بر این باور است که اطلاع رسانی باید مسوولانه و با رعایت تمامی جوانب آرامش بخش در جامعه انجام پذیرد و از این رو منابع اطلاع رسانی در وزارت کشور کاملا مشخص می‌باشد و انتشار هر خبری به نقل از منابع مبهم و گمنام رفتاری پسندیده و مطلوب در عرصه اطلاع‌رسانی حرفه‌ای به شمار نمی‌رود.

در این اطلاعیه آمده است: بر این اساس ضمن تکذیب انتساب هرگونه خبر، موضع‌گیری و موضوع به نقل از مقام آگاه در وزارت کشور و یا منبع نزدیک به وزارت کشور از رسانه‌ها انتظار دارد اصل صداقت در اطلاع رسانی را رعایت کرده و اخبار و موضوعات مرتبط با وزارت کشور را از منابع رسمی و معین پیگیر شوند. بدیهی است مسوولیت انتشار اخبار نادرست و نسنجیده که می‌تواند عواقب امنیتی و سیاسی نیز به دنبال داشته باشد بر عهده انتشار دهندگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز