خبرگزاری کار ایران

علوی:

وزارت اطلاعات به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۳۷۰

نگاه دولت تدبیر و امید این است که مردم احساس امنیت و آرامش کنند و هرکس اگر صحبتی داشت بتواند آزادانه آن را بیان و طرح کند.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه به هیچ جریان و جناح سیاسی وابستگی ندارد، بلکه متعلق به کل نظام و مردم است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در جمع مردم ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان به عزم دولت تدبیر و امید برای تامین امنیت مردم اشاره و بیان کرد: مردم باید بتوانند آزادانه حرفهای خود را مطرح کنند.

وی گفت: وزارت اطلاعات در خدمت مردم و نظام است و به دنبال کارهایی چون بالا بردن یا پایین آوردن جناحهای سیاسی نیست.

وزیر اطلاعات به نقش مهم امنیت در تامین آسایش و رفاه مردم اشاره و بیان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید این است که مردم احساس امنیت و آرامش کنند و هرکس اگر صحبتی داشت بتواند آزادانه آن را بیان و طرح کند.

وی افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد اقتصاد و فرهنگ امکان بالندگی و رشد را پیدا نمی‌کنند، لذا باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری فرهنگ دینی خود را در جامعه تقویت و گسترش دهیم.

علوی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: شکوفایی اقتصادی و بالندگی فرهنگ در سرزمینی امن و شاداب ممکن است.

وی در ادامه بر لزوم وحدت بین مسلمانان تاکید و بیان کرد: هر زمان که مسلمانان با یکدیگر وحدت و همدلی داشته داشته اند به موفقیت و پیروزی دست یافته‌اند و هر زمان که جدا از هم بوده اند با شکست روبه رو شده‌اند.

وزیر اطلاعات سیاستهای دشمنان اسلام را " فرقه بیانداز و حکومت کن " توصیف کرد و آنها را در پی اختلاف افکنی میان مسلمانان دانست.

وی افزود: هرکس چه شیعه و چه سنی پرچم اختلاف امت اسلامی را بلند کند به دشمن کمک و خدمت نموده و در زمین آنها بازی کرده است.

علوی در ادامه از مردمان سیستان و بلوچستان از جمله ایرانشهر به عنوان مردمی مومن و ولایی یاد و بیان کرد: در این استان عطر ولایت استشمام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز