خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رییس‌جمهور خبر داد: / ۲ /

یک دهک از دریافت یارانه انصراف داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۱۵۴

ممکن است فردی به هر دلیلی امروز در حسابش پول باشد و فردا وضعیت به گونه دیگری باشد. طبق حساب شخصی افراد نمی‌توان گفت چه کسی ثروتمند است و چه کسی فقیر است.

معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: مجموع انصراف‌ها از ابتدا تا کنون حدود یک دهک از دهکهای کشور از دریافت یارانه انصراف داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سؤالی در خصوص بازرسی حسابهای مالی مردم، گفت: این مسئله بیشتر جنبه ژورنالیستی دارد، اگر دولت می‌خواست چنین کاری را ا نجام دهد روش خوداظهاری را در پیش نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی حساب مالی افراد نمی‌تواند ملاک خوبی برای دریافت یارانه باشد، گفت: ممکن است فردی به هر دلیلی امروز در حسابش پول باشد و فردا وضعیت به گونه دیگری باشد. طبق حساب شخصی افراد نمی‌توان گفت چه کسی ثروتمند است و چه کسی فقیر است.

شریعتمداری افزود: گزارشات به عمل آمده قبل از ثبت نام‌ها نشان می‌داد که بخش قابل ملاحظه‌ای از جمعیت ایرا ن همچنان برای دریافت یارانه احساس نیاز می‌کند، البته عدّه‌ای با توضیحات دولت متقاعد شدند که از دریافت یارانه‌ها انصراف دهند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع انصراف‌ها از ابتدا تا کنون حدود یک دهک از دهکهای کشور از دریافت یارانه انصراف داده‌اند، گفت: نتایج به دست آمده با بررسی‌های ما چندان تقاوتی جدی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز