خبرگزاری کار ایران

واعظی:

جوانان ما از دیگر کشورها چیزی کم ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۳۶

استاد و معلم اگر کار خود را با تمام توان و به نحو احسنت انجام دهد یک نسل را احیاء کرده‌اند. اصولأ اگر در مدارس و دانشگاه‌ها آموزش به نحو اصولی صورت گیرد به طور قطع شاهد تحول بسیار بزرگی خواهیم بود که در آینده کشور بیشترین تاثیر و خود نمایی را خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جوانان ما از استعدادهای بالایی برخوردارند و این وظیفه ما است که آن‌ها را به بهترین جایگاهی که بدان تعلق دارند برسانیم.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی با حضور در مراسم بزرگداشت مقام استاد مطهری و تجلیل از استاد فرهنگی چهره ماندگار علوم ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: معلمی جایگاه بسیار بزرگ و حرفه‌ای با ارزش است که با هیج امکانات مادی و معنوی قابل تعویض نیست.

محمود واعظی ضمن تمجید و گرامی داشت مقام والای استاد و معلمی اظهار داشت: استاد و معلم اگر کار خود را با تمام توان و به نحو احسنت انجام دهد یک نسل را احیاء کرده‌اند. اصولأ اگر در مدارس و دانشگاه‌ها آموزش به نحو اصولی صورت گیرد به طور قطع شاهد تحول بسیار بزرگی خواهیم بود که در آینده کشور بیشترین تاثیر و خود نمایی را خواهد داشت.

واعظی با یادآوری استعدادهای درخشان کشور افزود: در عرصه‌های تکنولوژی و صنعتی جوانان ایرانی چیزی از دیگران کم ندارند و برتریشان در همه عرصه‌ها علمی و فناوری بر کسی پوشیده نیست، تجربه ثابت کرده جوانان ما هر زمان آموزش و امکانات داشته‌اند در بالا‌ترین جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند و برای کشور افتخارات زیادی درعرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی به همراه آورده‌اند. جوانان کشور عزیزمان ایران اسلامی از این موهبت استعدهای درخشان برخوردار است و وظیفه ماست که جوانانمان را به جایگاهی که واقعأ بدان تعلق دارند برسانیم.

محمود واعظی که در مراسم بزرگداشت مقام شامخ استاد مطهری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب سخن می‌گفت طی مراسمی از مقام گرانقدر استاد علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار علوم ارتباطات با اهداء لوح تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز