خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور تأکید کرد:

تکمیل و راه اندازی فاز دوم مجتمع پتروشیمی ایلام تا پایان دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۱۸

امیدواریم واحدهای پتروشیمی دیگر دراستان ایلام از جمله پتروشیمی دهلران که می تواند برای منطقه و کشور سودمند باشد، با تلاش و همت متخصصان راه اندازی شود.

رییس جمهور درجریان افتتاح فاز اول مجتمع پتروشیمی ایلام، درجلسه ای با مهندسان، مدیران و مسئولان این مجتمع، تصریح کرد: افتتاح بخش های مختلف و جدید در صنعت پتروشیمی برای دولت حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان این مطلب که افتتاح و آغاز بکار مجتمع پتروشیمی ایلام موضوعی مهم برای دولت بشمار می آید، ابراز امیدواری کرد: واحدهای دیگر از جمله فاز دوم این مجتمع نیز تا پایان دولت یازدهم راه اندازی شود، تا شاهد تحول در استان ایلام و کشور باشیم.

رییس جمهور گفت: امروز حرکت خوبی همراه با امید به آینده در همه بخش های کشور آغاز شده است، و تلاش همگان در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون کشور ضروری است.

روحانی با بیان اینکه دولت در حد توان خود در جهت توسعه استان ایلام تلاش خواهد کرد، افزود: امیدواریم واحدهای پتروشیمی دیگر دراستان ایلام از جمله پتروشیمی دهلران که می تواند برای منطقه و کشور سودمند باشد، با تلاش و همت متخصصان راه اندازی شود.

رییس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا شاهد آبادانی کشور باشیم.

در این جلسه زنگنه وزیر نفت گزارشی از وضعیت طرح های توسعه ای و پروژه های در حال اجرای وزارت نفت در استان ایلام ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز