خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد:

آخرین اقدامات وزارت کشور در رابطه با وضعیت دانایی فر و پیش‌نویس قانون احزاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۴۵

درباره آقای دانایی‌فر اطلاعات جدیدی به دست نیامده و وزارت کشور همچنان پیگیر این مسئله است / در حال نزدیک کردن نظرات دولت و مجلس درباره احزاب هستیم. / مسئله بازگشایی خانه احزاب به خود احزاب واگذار شده است و وزارت کشور از نظر احزاب در این باره تبعیت می‌کند. / در مذاکراتی که رحمانی فضلی با مقامات پاکستانی بر ضرورت توسعه امنیت و بهبود امنیت مرزها تاکید شد.

سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل بیان کرد: متاسفانه درباره آقای دانایی‌فر اطلاعات جدیدی به دست نیامده و وزارت کشور همچنان پیگیر این مسئله است و در صورت یافتن اطلاعات جدیدی، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت پیش‌نویس قانون احزاب گفت: در اولین جلسه با احزاب کشور، وزیر کشور بر شعارها و وعده‌های رئیس جمهور در رابطه با احزاب تاکید کردند و گفتند که بر اساس شعارهای انتخابات ریاست جمهوری ایشان، برنامه‌های عملیاتی آن مسائل در وزارت کشور در حال تهیه و تدوین است.

وی با اشاره به اعتقاد و اعتماد دولت یازدهم به احزاب اظهار داشت: موضوع قانون احزاب پیش‌نویس آن در سایت وزارت کشور قرار گرفت و در جلسه وزیر کشور با دبیران احزاب، از احزاب درخواست شد تا نظر خود را اعلام کنند که تعدادی از احزاب اعلام نظر کردند و تعدادی نیز اعلام نظر نکردند که یک گروه کارشناسی در وزارت کشور نظراتی که احزاب اعلام کرده بودند را بررسی کرد و‌ تغییرات لازم اعمال شد.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به تدوین طرحی در مجلس تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز طرحی را در دستور کار درباره فعالیت احزاب دارد و به خاطر اینکه دوباره‌کاری نشود، قرار شد تطبیقی بین آنچه در مجلس وجود دارد و آنچه در وزارت کشور است داده شود تا به یک نظر واحد برسیم و دیدگاه‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر شود.

امیری ادامه داد: ‌ ما اکنون در حال نزدیک کردن نظرات دولت و مجلس درباره احزاب هستیم.

سخنگوی وزارت کشور درباره آخرین وضعیت بازگشایی خانه احزاب نیز ابراز داشت: مسئله بازگشایی خانه احزاب به خود احزاب واگذار شده است و وزارت کشور از نظر احزاب در این باره تبعیت می‌کند.

وی درباره توافقات وزیر کشور در سفر به پاکستان خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که آقای رحمانی فضلی با وزیر کشور و سایر مقامات پاکستانی داشتند بر ضرورت توسعه امنیت و بهبود امنیت مرزها تاکید شد.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه در سفر وزیر کشور به پاکستان بر این نکته تاکید شد که مقامات پاکستانی باید تلاش بیشتری را برای امنیت مرزها صرف کنند و اجازه ندهند که مرزهایشان بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده بشود، یادآور شد: مقامات پاکستانی در این زمینه قول مساعد دادند.

امیری درباره آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل بیان کرد: این موضوع نیز از دیگر محورهای مذاکره آقای رحمانی فضلی با مقامات پاکستانی بود و از آنها خواسته شده تا در این باره تمام تلاش خود را بکنند.

وی افزود: متاسفانه درباره آقای دانایی‌فر اطلاعات جدیدی به دست نیامده و وزارت کشور همچنان پیگیر این مسئله است و در صورت یافتن اطلاعات جدیدی، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت کشور در رابطه با ربوده شدن شمشیرباز ملی‌پوش ایرانی در استان سیستان و بلوچستان و آخرین وضعیت وی تاکید کرد: در این زمینه، خبر تازه‌ای در دست نیست و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز