خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

از حضور سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل و خارج استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۵۵

از نظر دولت مردم در هر استان که باشند ایرانی هستند و دولت نیز به دنبال توسعه کشور است و تلاش خواهد کرد تا با توزیع عادلانه آب، اجحافی در حق هیچ استانی از کشور بوجود نیاید.

رییس‌جمهوری با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: طبیعت زیبا و بی‌نظیر چهارمحال و بختیاری می‌تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار نمایندگان چهارمحال و بختیاری، گفت: نگاه دولت در توسعه گردشگری، زمینه‌سازی برای حضور بخش خصوصی است و ما از حضور سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل و خارج از کشور در این زمینه استقبال می‌کنیم.

رییس‌جمهور گفت: دولت تسهیلات و امکانات لازم برای بهبود وضعیت حمل و نقل هوایی و زمینی و ساخت هتل را در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش به معضل کم‌آبی و رعایت حق‌آبه استان‌های کشور اشاره کرد و با بیان تشکیل جلسه ویژه آب، گفت: از نظر دولت مردم در هر استان که باشند ایرانی هستند و دولت نیز به دنبال توسعه کشور است و تلاش خواهد کرد تا با توزیع عادلانه آب، اجحافی در حق هیچ استانی از کشور بوجود نیاید.

رییس‌جمهور همچنین طرح‌های دولت برای آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی استان‌های خوزستان، ایلام و سیستان و بلوچستان را خاطر نشان ساخت و گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی کشور، دولت حمایت‌های لازم از طرح‌هایی که به بهینه‌سازی مصرف در بخش آب‌های آشامیدن و غیرآشامیدن می‌شود، انجام خواهد داد.

پیش از سخنان رییس‌جمهوری، نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات استان نظیر انتقال غیرکارشناسی آب به استان‌های همجوار و پیامدهای ناگواری چون افزایش بیکاری و مهاجرت، خواستار تعیین تکلیف در شورای عالی آب و تکمیل سریع‌تر طرح‌های سدسازی در چهارمحال و بختیاری شدند.

نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه گردشگری و کشاورزی را خاطر نشان ساخت و اظهار امیدواری کردند که با کمک دولت در راه‌اندازی صنایع مرتبط با نفت و پترویشیمی، گسترش پردازها، تکمیل راه‌ها استان بر مشکلات موجود غلبه خواهد کرد.

این نمایندگان ضمن اعلام حمایت از سیاست‌های داخلی و خارجی دولت، از رییس‌جمهوری دعوت کردند تا در نزدیکترین فرصت با حضور در استان ضمن دیدار با مردم از نزدیک در جریان مشکلات و ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز