خبرگزاری کار ایران

حسام الدین آشنا:

شاید اظهارات فیروزآبادی یک فرمان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۰۳

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور طی مطلب کوتاهی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: " شاید سخنان ریاست ستاد مشترک تذکر نیست، فرمان است. "

مشاور فرهنگی رییس جمهور اظهارات روزگذشته رییس ستاد کل نیروهای مسلح را «شاید یک فرمان خواند»

به گزارش ایلنا، بعد از بازتاب اظهارات روزگذشته سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حمایت از دولت، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور طی مطلب کوتاهی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: " شاید سخنان ریاست ستاد مشترک تذکر نیست، فرمان است. "

روز گذشته سرلشکر فیروزآبادی مراسم اعطای دانش‌نامه به دانش‌آموختگان دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی در سخنانی اعلام کرده بود که «ما انتخاباتی برگزار کردیم با روش مردم‌سالاری دینی و یک رئیس‌جمهوری تعیین شده است که روحانی است و تحصیلاتش دینی است، دکتری در سطح بین‌المللی هم دارد و در دوران مبارزات انقلابی و ۳۵ ساله بعد از انقلاب در سنگرهای حساس امنیتی - دفاعی و سیاستگذاری کشور خدمت کرده است. ما باید به این رئیس‌جمهور افتخار کنیم و شکرگزار وجود ایشان باشیم و باید همه همتمان را بگذاریم در پشتیبانی دولت که بتواند در این شرایط حساس، کشتی کشور را پیش ببرد.»

رییس ستادکل نیروهای مسلح همچنین از رویه برخی‌ رسانه‌ها در تخریب دولت انتقاد کرده و گفته‌است: «مدیران رسانه‌ها باید جلوگیری کنند از اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات می‌شود. باید با نیک سیرتی در همه این زمینه‌ها عمل کنیم که انشاءالله پیش برویم. بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند. من خطی و سیاسی عرض نمی‌کنم، حتی رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند. برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روش‌شان را اصلاح کنند والا ما با آنها برخورد می‌کنیم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز