خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

با برخورد و اعمال محدودیت در مسائل فرهنگی و حجاب به نتیجه نمی‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۱۸

به زیرساخت‌های زیادی در همه حوزه ها نیاز داریم و تا این زیرساخت‌ها متحول نشود به بهبود رفتار فرهنگی نمی‌رسیم.

وزیردادگستری با اشاره به کاستی‌ها در حوزه فرهنگ و حجاب گفت: با برخورد و اعمال محدودیت در مسائل فرهنگی و حجاب به نتیجه نمی‌رسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا مصطفی پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شما چه برنامه‌ای در زمینه حجاب و عفاف دارید گفت: وزارت دادگستری در این زمینه ماموریت خاصی ندارد. این وزارتخانه هماهنگی‌های لازم را با دستگاه قضایی انجام می‌دهد. اما حرف ما این است که چه در دولت و چه در قوه قضاییه آنچه قانون است باید محترم شمرده شود و مورد اجرا قرار گیرد.

وی افزود: البته ما باید در اجرای قانون هوشمندانه عمل کنیم تا اثربخش باشد و اگر قوانینی کارایی لازم را ندارد اصراری بر تغییر آن نکنیم بلکه به دنبال اصلاح قوانین برویم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و حجاب کاستی‌های زیادی در کشور داریم، گفت: در این زمینه صرفا با برخورد و اعمال محدودیت به نتیجه نمی‌رسیم. ما به زیرساخت‌های زیادی در همه حوزه ها نیاز داریم و تا این زیرساخت‌ها متحول نشود به بهبود رفتار فرهنگی نمی‌رسیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: البته این دید دولت است که این نگاه در قوه قضاییه و مجلس نیز وجود دارد. امیدواریم با تعامل با یکدیگر در حوزه‌های اجتماعی و اخلاقی شاهد تحولات بهتری در زمینه عفاف و حجاب باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز