خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیئت دولت:

یارانه سود و مانده مطالبات معوق به خسارت‌دیدگان حوادثغیرمترقبه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۹۷

مقرر شد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور هزینه‌های یادشده را پس از اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال بعد پیش‌بینی و منظور نموده و به شبکه بانکی پرداخت نماید، این تضمین نافی مسئولیت بانک‌های عامل در وصول مطالبات نیست.

با تصویب هیئت دولت، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور پرداخت یارانه سود و مانده مطالبات معوق به خسارت‌دیدگان ناشی از حوادثغیرمترقبه استان‌های حادثه خیز را تضمین و تعهد کرد.

به گزارش ایلنا، هیأت وزیران در جلسه ۸/۴ / ۱۳۹۳ به پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی تصویب کرد که معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور پرداخت یارانه سود(مابه‌التفاوت سود تعیین‌شده سهم متقاضی تا نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار) و مانده مطالبات معوق شامل مجموع اصل و سود تسهیلات اعطایی براساس مصوبات هیأت وزیران در سال‌های ۱۳۹۱،۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ به خسارت‌دیدگان ناشی از حوادثغیرمترقبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران و خراسان شمالی را تضمین و تعهد می‌نماید.

همچنین مقرر شد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور هزینه‌های یادشده را پس از اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال بعد پیش‌بینی و منظور نموده و به شبکه بانکی پرداخت نماید، این تضمین نافی مسئولیت بانک‌های عامل در وصول مطالبات نیست.

این مصوبه در تاریخ ۱۸/۴ / ۱۳۹۳ از سوی معاون اول رئیس‎جمهور ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز