خبرگزاری کار ایران

پرویز اسماعیلی:

بسته دوم سیاستی خروج غیرتورمی از رکود تا ساعتی دیگر منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۵۰

بنا بر این است که در این مرحله هم طی یک دوره ده روزه نظرات صاحبنظران جمع‌آوری و مورد توجه قرار گیرد تا نهایتا هم «برنامه دولت برای خروج از رکود» نهایی و منتشر شود و هم لایحه مربوط به آن تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

در جلسه چهارشنبه هیات دولت مقرر شد بسته دومِ خروج از رکود که یک بسته سیاستی است منتشر شود. تا ساعتی دیگر این بسته سیاستی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: حدود ده روز پیش گزارش تحلیلی و مقدماتی دولت در خصوص «خروج غیر تورمی از رکود» منتشر شد. در بخش اول آن گزارش به تحلیل عوامل موثر در پدید آمدن رکود پرداخته شده بود و در بخش دوم رویکردهای کلان مد نظر دولت برای ورود به دوران رونق اقتصادی بیان شدند.

پرویز اسماعیلی ادامه داد: هدف این بود تا طی ده روز مجموعه نقدها و نظرهای رسانه‌ها، صاحبنظران اقتصادی و فعالان بخش خصوصی راجع به آن تحلیل و رویکرد مقدماتی جمع‌آوری و مورد توجه قرار گیرد.

وی اعلام کرد: چهارشنبه گذشته هیات دولت دو جلسه صبح و بعد از ظهر را به همین موضوع اختصاص داد. نتیجه اینکه مقرر شد بسته دومِ خروج از رکود که یک بسته سیاستی است با عنوان «سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج غیر تورمی از رکود طی سال‌های ۹۳ و ۹۴» منتشر شود.

وی اظهار داشت: بنا بر این است که در این مرحله هم طی یک دوره ده روزه نظرات صاحبنظران جمع‌آوری و مورد توجه قرار گیرد تا نهایتا هم «برنامه دولت برای خروج از رکود» نهایی و منتشر شود و هم لایحه مربوط به آن تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

اسماعیلی گفت: تا ساعتی دیگر این بسته سیاستی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و برای آگاهی عمومی منتشر می‌شود. دفتر هیات دولت علاوه بر مکانیزم‌های ارتباطی موجود و بسترهای رسانه‌ای، ایمیلی را هم اختصاص داده تا عموم دلسوزان و نخبگان صاحب فکر در حوزه اقتصاد نقد و نظر و پیشنهادات خود در باره بسته دوم را ارسال نمایند تا مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا پس از مهار نرخ رشد تورم، خروج از رکود الزام ملی است و این مهم با مشارکت افکار عمومی و صاحبان فکر و ایده عملی خواهد شد. امیدوارم این آدرسِ ایمیل پر شود از نقدها و نظرهایی که به عشق ایرانِ آباد و ایرانیانی برخوردار به یاری دولت تدبیر و امید می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز