خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش‌های اخلاقی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۶۱

همگرایی بین دولت و مجلس شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام است / / ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره در چارچوب قانون و با هوشیار توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب می کنند.

وزیر اطلاعات گفت: کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش‌های اخلاقی همراه است و این امر علاوه بر کاهش خسارت‌ها افزایش دستاوردها را نیز به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز پس از استقبال گرم مسئولین عالی رتبه استان گیلان در گلزار شهدای رشت حاضر و با نثار فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وزیر اطلاعات با حضور در بیت حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در این استان با وی تبادل نظر کرده و در جریان مسائل استان قرار گرفت.

علوی مقارن ظهر در جلسه شورای اداری استان گیلان با تاکید بر این که رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم مبتنی بر شرع، قانون و اخلاق است، گفت: کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش های اخلاقی همراه است و این امر علاوه بر کاهش خسارت ها افزایش دستاوردها را نیز به دنبال دارد.

وی با اشاره به فقدان چارچوب های محدود کننده در دستگاه های امنیتی سایر کشورها افزود: دستگاه اطلاعاتی ما همواره با محوریت شرع و اخلاق و قانون عمل می‌کند و هرگز نباید به بهانه کار اطلاعاتی، کار خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون بار سنگین تامین امنیت را بر دوش وزارت گذاشته و باید این مهم به درستی مورد توجه قرار گیرد.

علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم.

وی تصریح‌کرد: اگر می خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینه ی رضایت مندی آنان را فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی تمام مدیران در بخش‌های مختلف شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم.

وی افزود انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس دولت و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد.

علوی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: نامگذاری سال ها از سوی رهبری معظم انقلاب، مهندسی نقشه ی راه آن سال است که مسئولان باید با همدلی و هم افزایی در جهت تحقق آن بکوشند.

علوی یکی از مولفه های بستر ساز تحقق شعار سال مورد تاکید رهبری را بحثامنیت عنوان کرد و افزود: همانگونه که در آیات نورانی قرآن به ویژه در سوره مبارکه قریش پیوند فرهنگ، اقتصاد و امنیت را مشاهده می کنیم، اگر می خواهیم جامعه ای با اقتصاد پویا وفرهنگ بالنده و اثر گذار توام با ثبات امنیتی و اقتصادی داشته باشیم، باید سه مولفه امنیت، اقتصاد و فرهنگ را باهم گره بزنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره بر این که باید به سراغ امنیت نرم برویم و امنیتی با ثبات و پایدار را در کشور پیاده کنیم گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره در چارچوب قانون و با هوشیار توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب می کنند.

وی با اشاره به عزم جدی وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با دشمنان مصداق اشدا علی الکفار برخورد می کنیم و در شلیک به قلب دشمن ذره ای تردید نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز