خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور وارد اردبیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۶۴

دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند.

هفتمین سفر استانی دولت یازدهم به اردبیل با ورود روحانی به فرودگاه اردبیل از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیئت همراه در فرودگاه اردبیل بر زمین نشست تا رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر دو روزه به اردبیل بتوانند با مردم غیرتمند دیار سبلان دیدار کنند.

رئیس جمهور بعد از استقبال رسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، اعضای شورای تامین و مقامات استان اردبیل و انجام مصاحبه ابتدایی با خبرنگاران به سمت ورزشگاه تختی اردبیل حرکت می‌کند تا سخنرانی عمومی خود را در این ورزشگاه و در دیدار عمومی با مردم انجام دهد.

در این سفر دو روزه رئیس جمهور با علما، ایثارگران، نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان نشست‌هایی را برگزار خواهد کرد.
در این سفر قرار است تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز در شهرهای ۱۰ گانه این استان حضور پیدا کنند و ملاقات‌هایی با مردم، مسئولان و مقامات محلی و شهرستانی انجام شود.

رئیس جمهور در یک سال گذشته پس از تشکیل کابینه تدبیر و امید به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و چهار محال و بختیاری سفر کرده و هفتمین مقصد دولتمردان نیز استان اردبیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز