خبرگزاری کار ایران

واکنش معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور به عدم رای اعتماد مجلس به فرجی دانا

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۲۳۱

ابوطالبی در ادامه مشکل استیضاح را در اینگونه تبیین کرده است که بهتر بود برخی دوستان گرامی جایگاهی برای رأی مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه قائل می‌شدند.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار پستی در توئیتر در واکنش به استیضاح وزیر علوم نوشت: بهتر بود برخی دوستان گرامی برای رأی مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه جایگاهی قائل می‌شدند.

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به اینکه استیضاح تمام شد و وزیری ازدولت تدبیر و امید از خدمت به ملت بازماند، نوشت: در جلسه چند روز پیش نزد دکتر روحانی، سوالاتی درخصوص استیضاح مطرح شد، که جای تامل دارد:

ابهام و نگرانی دراین بود که با تمام تلاش دولت برای تعامل با مجلس، این استیضاح در آستانه هفته دولت، هدیه به دولت است یا تقابل با اقدامات موثر دولت؟

ابهام و نگرانی در این بود که چرا باید آرامش و نشاط دانشگاه‌ها دستخوش تلاطم شود؟ آیا این حمایت از کرسی‌های آزاداندیشی و توسعه علم و نشاط سیاسی است؟

ابهام و نگرانی دراین بود که پرداختن به مشکلات کشور و زندگی مردم در این بحران‌های حساس منطقه‌ای اهمیت دارد، یا تلاش برای نا امید کردن جامعه؟

ابهام و نگرانی در این بود که این استیضاح ِعلم است یا سیاست؟ اگرعلم است اینقدر هیاهو ندارد، و اگرسیاست است چه ارتباطی به علم دارد؟

ابوطالبی می‌نویسد: در نهایت اینکه دکتر روحانی بر سر عهد خود با مردم ماند و در این میانه، مردم را برگزید؛ و به میان آنها در اردبیل رفت.

او در ادامه مشکل استیضاح را در اینگونه تبیین کرده است که بهتر بود برخی دوستان گرامی جایگاهی برای رأی مردم به دولت تدبیر و امید، اعتدال و اندیشه و علم و نشاط در دانشگاه قائل می‌شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز