خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در جمع خبرنگاران: / تکرار /

دستور برای بررسی قتل دستفروش توسط ماموران شهرداری / در تامین آب تهران مشکل نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۵۹

لازم است قوه قضاییه نیز در این موضوع ورود پیدا کند زیرا ماموران شهرداری به یک شهروند حمله کرده و آن را کشته‌اند و لازم است موضوع به طور جدی در آن قوه پیگیری شود / افزایش قیمت نان نیازمند مصوبه دولت می‌باشد و تاکنون دستوری در این مورد اعلام و ابلاغ نشده است.

استاندار تهران با بیان اینکه دستور بررسی قتل دستفروش توسط ماموران پیمانکاری شهرداری را صادر کرده است، گفت: لازم است موضوع به طور جدی در قوه‌قضاییه پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه مراسم ترحیم پدر اکبر ترکان در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت نان گفت: این موضوع نیازمند مصوبه دولت می‌باشد و تاکنون دستوری در این مورد اعلام و ابلاغ نشده است.

وی درپاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کشته شدن یک کارگر خدماتی توسط ماموران پیمانکاری شهرداری اظهار کرد: دستور داریم تا موضوع کشته شدن این شهروند در دستور کار دقیق قرار گیرد.

هاشمی اضافه کرد: لازم است قوه قضاییه نیز در این موضوع ورود پیدا کند زیرا ماموران پیمانکاری شهرداری به یک شهروند حمله کرده و آن را کشته‌اند و لازم است موضوع به طور جدی در آن قوه پیگیری شود.

استاندار تهران در خصوص قطعی آب در شهر تهران تصریح کرد: فعلا برای تامین آب در شهر تهران مشکلی نداریم و از سد لار به وسیله دستگاه آب پمپاژ شده و مشکلی نداریم و امیدوارم با بارش‌های پاییزی کمیت منابع آب تهران جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز