خبرگزاری کار ایران

جهانگیری از نمایشگاه توانمندی‌های استان خراسان رضوی بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۸۲

این نمایشگاه به عنوان نمونه ای از ۶۰۰۰ واحد صنعتی در استان خراسان رضوی دایر شده و لازم به ذکر است که میزان صادرات استان در بخش محصولات صنعتی، کشاورزی و دانش بنیان، در سال ۹۲ حدود ۱ میلیارد و ۱۳۲ میلیون دلار بوده است.

معاون اول رییس جمهور از نمایشگاه توانمندیهای استان خراسان رضوی بازدید کرد و از ظرفیت‌ واحدهای تولیدی این استان در بخش صنعت، کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری مطلع شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در جریان سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی، صبح امروز(دوشنبه) غرفه های مختلف این نمایشگاه را مورد بازدید قرار داد و با توضیحات وزرای همراه و غرفه داران، در جریان آخرین توانمندیها و پتانسیل های تولیدی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید همراه معاون اول رییس جمهور هستند.

نمایشگاه توانمندیهای استان خراسان رضوی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در مشهد مقدس برپا شده و با داشتن ۲۰۰ غرفه، نمونه ای از محصولات و دستاوردهای واحدهای تولیدی استان را در خود جای داده است.

گفتنی است این نمایشگاه به عنوان نمونه ای از ۶۰۰۰ واحد صنعتی در استان خراسان رضوی دایر شده و لازم به ذکر است که میزان صادرات استان در بخش محصولات صنعتی، کشاورزی و دانش بنیان، در سال ۹۲ حدود ۱ میلیارد و ۱۳۲ میلیون دلار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز