خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی: / تکرار /

اجماع بین المللی برای منزوی کردن ایران فرو ریخته است / اراده سران قوا برای وقوع یک جهش بزرگ اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۹۱

شرایط حاکم در کشور و تصمیمات مدبرانه مقام معظم رهبری همه نشاندهنده راه درست ولایت و رهبری دینی برای هدایت جامعه است و همه باید دعاگو و شاکر بوده و در جهت تقویت آن بکوشیم.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت: اراده و خواست سران قوا بر این است که شرایط را برای وقوع یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور فراهم آورند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تقدیر از فرمانداران، بخشداران و شهرداران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، گفت: ‌ اراده و خواست سران قوا بر این است که شرایط را برای وقوع یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور فراهم نمایند.

وزیر کشور در جمع مسئولین استان خوزستان تأکید کرد: وظیفه همه ما اینست که خالصانه و صادقانه و از سرخدمت و وظیفه و نه از سر منت گذاری و اعمال نظرات بر مبنای منافع فردی و حزبی کارها را به خوبی مدیریت و شرایط رضایتمندی مردم را در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأمین نماییم.

وزیر کشور ثبات و آرامش حاکم در کشور را به مثابه سکوی پرتابی دانست که با لطف خداوند به افق های دور دست و طراحی شده دست خواهیم یافت.

وزیر کشور، رهبری داهیانه امام راحل و مجاهدت های مردم را کلید رمز پیروزی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان برشمرد و گفت: اعتقادات دینی به عنوان اساس حرکت در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و هر کس که بخواهد به هر یک از عناصرنظام لطمه وارد سازد و یا در صدد کم رنگ کردن آن باشد یقینا به اصالت و حرکت انقلابی ضربه زده است.

وی افزود: شرایط حاکم در کشور و تصمیمات مدبرانه مقام معظم رهبری همه نشاندهنده راه درست ولایت و رهبری دینی برای هدایت جامعه است و همه باید دعاگو و شاکر بوده و در جهت تقویت آن بکوشیم.

وزیر کشور اساس و قدرت ملی را در عینت بخشی بر اساس اراده ملت عنوان نمود گفت: ملت ایران همواره ثابت نموده اند که در شرایط مختلف در ارزش های دینی خود ثابت قدم بوده اند و این مردم هستند که اقتدار و مقاومت و ایستادگی را معنا می نمایند.

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه هیچ اقدامی در کشور بدون حضور و مشارکت اصلی مردم به وقوع نخواهد پیوست، گفت: ‌ شما به عنوان وارثین و کسانی که مدیون خون شهدا هستید باید شرایط این مسیر را عاقلانه، واقع بینانه و صمیمانه فراهم نمایید زیرا در صورت تحقق آن، به راحتی می توان به یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور دست یافت.

عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره وقوع تحولات بزرگ منطقه ای و بین المللی در جهان ابراز امیدواری نمود و گفت: اجماع و اتفاق بین المللی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران فرو ریخته است و امروز اختلافات حاکم میان ابر قدرت های جهان شرایط خوبی را برای ورود ایران در عرصه های بین المللی و رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم ساخته است.

وزیر کشور بیان داشت: ‌ باید در شکل گیری تحولات منطقه ای و بین المللی نقش آفرینی کنیم زیرا که اگر کوتاه آمده و منفعل و ناتوان عمل نماییم به کشوری تحت سلطه بدل خواهیم شد.

وی ادامه داد: اراده و تدبیر دولت یازدهم بر این است که با توکل به خداوند متعال، تداعی ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر آرای مردم و رضایتمندی آنان بتوانیم با صلابت در عرصه سیاست خارجی، اهداف و سیاست های پیش بینی شده را به اجرا در آوریم.

وزیر کشور در پایان، برگزاری این نشست ها را عاملی جهت ایجاد همدلی و انسجام بیشتر میان مردم و مسئولین استانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این گونه اقدامات بتواند الگویی خوب برای سایر استان باشد و خروجی اینگونه نشست ها موجبات همدلی، انسجام، هدف واحد و انگیزه بیشتر را برای همه فراهم سازد.

گفتنی است، پس از پایان جلسه شورای اداری استان دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی از فرمانداران، بخشداران و شهرداران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

آیین تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان در دوران دفاع مقدس در پایان شورای اداری از برنامه‌های وزیر کشور در دومین روز سفر به استان خوزستان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز