خبرگزاری کار ایران

رییس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با امیر قطر: / تکرار /

مبارزه با تروریست‌ها از طریق اقدامات منطقه‌ای ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۴۲

همه ما باید بطور مستمر برای جلوگیری از خونریزی در میان مسلمانان بویژه در این ایام مبارک و ماه‌های حرام که در آن قرار داریم تلاش کنیم؛ زیرا منطقه در مرحله بسیار سختی است و باید تمامی کشورهای منطقه با برنامه‌ریزی و سعی و تلاش از این مرحله عبور کرده و صلح و امنیت را دوباره به مردم آن بازگردانند.

امیر قطر درتماس تلفنی با رئیس جمهور کشورمان، عید سعید قربان را به دولت و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این تماس تلفنی که جمعه شب انجام شد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی و تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی به رایزنی در خصوص آخرین تحولات منطقه بویژه جنایات گروه‌های تروریستی و کشتار مردم بیگناه پرداخته و ابراز امیدواری کردند که در آستانه این عید سعید، خونریزی‌ها متوقف و شرایط برای امنیت منطقه آماده شود.

روحانی با آرزوی ایامی سعید برای ملل مسلمان بویژه مردم و دولت قطر و با بیان نگرانی‌های جهانی و منطقه‌ای در مورد اقدامات تروریستی و جنایات افراط‌گرایان، از روسا و مقامات کشورهای منطقه خواست تا با همکاری و هماهنگی و از طریق اقدامات منطقه‌ای به مبارزه با تروریست‌ها اقدام نمایند.

رییس جمهور گفت: همه ما باید بطور مستمر برای جلوگیری از خونریزی در میان مسلمانان بویژه در این ایام مبارک و ماه‌های حرام که در آن قرار داریم تلاش کنیم؛ زیرا منطقه در مرحله بسیار سختی است و باید تمامی کشورهای منطقه با برنامه‌ریزی و سعی و تلاش از این مرحله عبور کرده و صلح و امنیت را دوباره به مردم آن بازگردانند.

روحانی با تاکید بر این موضوع که ضمن مبارزه با تروریسم لازم است حاکمیت ملی کشورها مورد احترام قرار گیرد، افزود: هرگونه اقدام نسبت به هر کشوری، بدون هماهنگی با دولت آن کشور بی ثباتی را افزایش خواهد داد.

در این مکالمه تلفنی امیر قطر اظهار داشت: مشکلات بسیار جدی بر منطقه حاکم است و باید با حکمت و تدبیر از آن عبور کنیم.

امیر قطر افزود: باید توجه داشت که این حوادثارتباطی به شیعه و سنی ندارد و هر دو امروز گرفتار تروریسم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز