خبرگزاری کار ایران

در نامه رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی:

وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۰۲

رییس جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن نامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام
احتراما، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردد.
حسن روحانی

گفتنی است دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، دکترای مهندسی زلزله دارد و ریاست کمیسیون هیأت امنای دانشگاه های تربیت مدرس، هنر تهران، صنعتی اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان، شهید چمران اهواز بوده است. همچنین از سال ۸۰ تا ۸۲ به عنوان معاون طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و قائم مقام وزیر(دکتر معین) فعالیت کرده است.

دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی همچنین سابقه مدیریت مجتمع آموزشی مفید را نیز در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز