خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

پیگیر پرونده اسیدپاشی اصفهان هستم / ۲گزارش درباره پرونده به دولت ارائه کردم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۷۰

پرونده اسید پاشی اصفهان همچنین هر چهارشنبه در جلسه ای با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بررسی می شود و آخرین مدارک، اسناد و اقدامات انجام شده رسیدگی و تحلیل می شود.

وزیر کشور با تاکید بر این که پیگیر پرونده اسید پاشی های اصفهان است از مردم خواست تا به وزارت کشور و دیگر دستگاه ها و مسوولان اعتماد کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه اجلاس ارتقای توانمندی های شوراهای فرهنگ عمومی کشور افزود: دامنه گسترده تحقیقات برای دستگیری عاملان اسیدپاشی های اصفهان همچنان در استان اصفهان و دیگر استان ها در حال انجام است و بررسی افراد مظنون همچنان ادامه دارد.

وی، حادثه اسیدپاشی را مساله مهمی دانست و خاطرنشان کرد: رییس جمهوری از این مساله بسیار متاثر است و دستورات صریحی را به بنده و دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

رییس شورای امنیت کشور همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، بسیج و دادستانی برای بررسی و رسیدگی پرونده اسید پاشی اصفهان خبر داد و گفت: بنده نیز تاکنون دو بار در جلسه هیأت دولت گزارشی از وضعیت پیگیری و نتایج بررسی های اسیدپاشی ارایه کردم و هر روز نیز از طریق شورای تامین استان، پیگیر این پرونده هستم.

رحمانی فضلی یادآور شد: رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شورای اسلامی درباره پرونده اسید پاشی اصفهان نیز تاکیداتی داشته اند.

وی تصریح کرد: پرونده اسید پاشی اصفهان همچنین هر چهارشنبه در جلسه ای با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بررسی می شود و آخرین مدارک، اسناد و اقدامات انجام شده رسیدگی و تحلیل می شود.

وزیر کشور اظهار امیدواری کرد: این ماجرا با دستگیری عامل یا عاملان اصلی این حادثه پیگیری شود و پاسخ درستی به مردم داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز