خبرگزاری کار ایران

روحانی در فرودگاه گرگان:

دولت برنامه گسترده‌ای برای توسعه و رونق استان گلستان دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۳۱

راه‌آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان که ایران را به کشورهای آسیای مرکزی متصل می‌کند، برای توسعه این استان و ایران اهمیت زیادی دارد و کریدور جدیدی است که شمال و جنوب منطقه را به یکدیگر متصل می‌کند و تأثیر بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

رییس جمهور روز سه شنبه در فرودگاه گرگان اعلام کرد که دولت برنامه های گسترده ای را برای توسعه و رونق بیش از پیش استان گلستان در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت و گو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از سفر کاروان تدبیر و امید به استان سرسبز و زیبای گلستان و دیدار با مردم دلاور و سخت‌کوش این استان، گفت: پیش از این سفر جلساتی در تهران با حضور وزرا و استاندار گلستان برای بررسی نیازهای استان و مطالبات مردم برگزار شد و این سفر دو روزه فرصت مغتنمی برای بررسی مجدد این موضوعات است تا مواردی که باید در طول سال‌های آینده مورد توجه قرار گیرد به اطلاع مردم برسانیم.


رییس جمهور با اشاره به افتتاح راه‌آهن ایران، ترکمنستان و قزاقستان در روز دوم سفر، گفت: این خط راه‌آهن که ایران را به کشورهای آسیای مرکزی متصل می‌کند، برای توسعه این استان و ایران اهمیت زیادی دارد و کریدور جدیدی است که شمال و جنوب منطقه را به یکدیگر متصل می‌کند و تأثیر بسزایی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز