خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با مادر شهید حسین خرازی:

به رزمندگان و شهدایمان افتخار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۱۰

عبور از مشکلات و موانع تنها با همیاری و همکاری مردم و دعای خیر خانواده معظم شهدا و حمایت ها و پشتیبانی ها آنان امکان پذیر است و دولت در این مسیر تمام تلاش خود را بکار گرفته است و ما را دعا کنید تا خادم این ملت باشیم.

رییس جمهوری در دیدار با مادر شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه کشور و انقلاب با ایثار خانواده معظم شهدا حفظ شده است، از شهید خرازی به عنوان " فرماندهی بسیار توانمند " و " شجاع " یاد کرد و گفت: در هر محور عملیاتی که لشکر امام حسین(ع) و شهید خرازی حضور داشت ما به پیروزی در آن عملیات مطمئن بودیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که همزمان با اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انجام شد، اظهار داشت: شهید خرازی فرمانده‌ای بسیار توانمند بود و آشنایی‌ام با این شهید بزرگوار از همان اوایل جنگ بود و در عملیات‌های فتح آبادان، طریق القدس، فتح المبین و بیت‌المقدس در کنار هم بودیم.

رییس‌جمهوری افزود: این شهید بزرگوار در محور طلاییه جانباز شد اما با همان روحیه و قدرت معنوی بالا لشکر را هدایت می‌کرد تا اینکه در عملیات والفجر ۸ به درجه والای شهادت نائل آمدند.

دکتر روحانی خطاب به خانم " طیبه تابش " مادر شهید خرازی که از ایشان می‌خواست تا بیش از پیش مشکلات مردم را برطرف کند، گفت: عبور از مشکلات و موانع تنها با همیاری و همکاری مردم و دعای خیر خانواده معظم شهدا و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آنان امکان پذیر است و دولت در این مسیر تمام تلاش خود را بکار گرفته است و ما را دعا کنید تا خادم این ملت باشیم.

رییس جمهوری افزود: ما به همه رزمندگان و شهدا افتخار می‌کنیم و تلاش داریم نیازهای جامعه را برطرف کنیم.

در این دیدار مادر شهید خرازی، یک جلد قران کریم و کتاب خاطرات این شهید بزرگوار را به رییس‌جمهوری هدیه داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز