خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور:

انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۲۳

دولت آمادگی دارد طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را به بخش خصوصی و غیردولتی واگذار نماید و سپس آب را با قیمت بالا خریداری و با هزینه پایین در اختیار مردم قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در سفر غیر رسمی خود به کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این‌که ۶ هزار و ششصد روستا در کشور به وسیله تانکر آبرسانی می شوند، خاطر نشان کرد: کمبود آب یکی از مشکلات اصلی کشور است لذا انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دست اقدام است.

جهانگیری گفت: دولت آمادگی دارد طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس را به بخش خصوصی و غیردولتی واگذار نماید و سپس آب را با قیمت بالا خریداری و با هزینه پایین در اختیار مردم قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار وعده داد تا در اولین فرصت به صورت رسمی برای شناسایی و رفع مشکلات به استان کرمان سفر کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار با تاکید براین‌که حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی تاکنون مسائل کشور را با تدبیر به پیش برده است، گفت: هم اکنون ایران به قدرت بزرگ نظامی و سیاسی در منطقه تبدیل شده است.

آیت الله " سید یحیی جعفری " افزود: استاندار کرمان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان بکار گرفته و توانسته با طرح های موثر و مفید خود، بحران آب را در استان کرمان مهار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز