خبرگزاری کار ایران

در دیدار ۹ نماینده سیاسی ایران در خارج از کشور؛

ایرانیان مقیم خارج٬ سرمایه‌های توسعه کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۱۵

رسانه‌های غربی و بیگانه در حال حاضر واقعیت‌های جامعه ما را به گونه دیگری منعکس می‌کنند و شما سفیران و نمایندگان سیاسی باید با توجه به شرایط حساس کشور به خوبی افکار مردم ایران را تبلیغ کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که عصر سه‌شنبه انجام شد، به جایگاه و شرایط کنونی کشور در عرصه منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: سفیران ایرانی نمایندگان و معرف مردم و کشور در جهان هستند و امیدوارم این مسئولیت و وظیفه سنگین و حساس خود را با موفقیت انجام دهند.

رییس جمهوری تاکید کرد: رسانه‌های غربی و بیگانه در حال حاضر واقعیت‌های جامعه ما را به گونه دیگری منعکس می‌کنند و شما سفیران و نمایندگان سیاسی باید با توجه به شرایط حساس کشور به خوبی افکار مردم ایران را تبلیغ کنید.

سفرا و سرکنسول‌های جدید کشورمان نیز که پیش از عزیمت به محل ماموریت خود با رییس جمهور دیدار می‌کردند، گزارشی را از جزئیات محل ماموریت خود و برنامه‌های تدوین شده برای پیشبرد اهداف دولت یازدهم در مناسبات بین المللی ارائه کردند.

آقایان موید، منیری نیک، خزایی، جلالی و میر فخار به ترتیب به عنوان سفیران جدید جمهوری اسلامی ایران در مراکش، ماداگاسکار، شیلی، فنلاند و پرتغال و آقایان قاسمی، حمیدی زارع، شهریاری و فاخری به ترتیب سرکنسول‌های جدید جمهوری اسلامی ایران در ارز روم، جده، فرانکفورت و هنگ کنگ در این دیدار حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز