خبرگزاری کار ایران

پیام رییس‌جمهور به یادواره شهدای صنعت نفت:

خوداتکایی امروز کشور٬ مرهون مجاهدت‌ توانفرسای دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۸۱

پاسداشت ایثار این حماسه‌سازان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی و هنری کشور در ترویج و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت اقدامی شایسته است و جا دارد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رییس جمهوری در پیامی به یادواره شهید محمد جواد تندگویان و ۱۰۴۹ شهید صنعت نفت، برگزاری این یادواره را فرصتی مغتنم برای به تصویر کشیدن بخشی از پایداری‌ها در عرصه صنعت نفت و جلوه نورانی و غرورآفرین بیش از یک هزار شهید این صنعت و در کنار آنان شهید سرافراز مهندس تندگویان دانست و بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دلاورمردان، در حافظه ملت به ویژه نسل جوان، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی که در بیست و ششمین یادواره شهید تندگویان و ۱۰۴۹ شهید صنعت نفت در آبادان قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخن گفتن از سلحشورانی که با تکیه بر عشق، اخلاص و ایمان راسخ به سمت خطیر‌ترین و حیاتی‌ترین آوردگاه‌های حق علیه باطل شتافتند، کاری بس دشوار است.

در این می‌ان، نقش دلیرمردانی که در لحظات حساس دفاع مقدس از سنگر راهبردی صنعت نفت با جان و دل محافظت کردند، همواره ماندگار و حرکت آفرین است.

این تلاشگران با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر در اوج بحران‌ها و سختی‌ها اجازه ندادند حتی یک روز چرخ این صنعت سرمایه ساز و راهبردی از گردش بازماند.

بی‌شک پویایی و خوداتکایی امروز کشورمان در عرصه‌های گوناگون به ویژه در صنعت و اقتصاد مرهون مجاهدت‌ها و خدمات توان‌فرسای این افتخارآفرینان در پاسداری از این نعمت خدادادی و سرمایه ملی است.

برگزاری این یادواره فرصتی مغتنم و ارزشمند برای به تصویر کشیدن بخشی از پایداری‌ها و مقاومت‌ها در عرصه صنعت نفت و جلوه نورانی و غرورآفرین بیش از یک هزار شهید این صنعت و در کنار آنان شهید سرافراز مهندس تندگویان است که همچون مشعلی در ضمیر همه آنان که سربلندی ایران عزیز را می‌خواهند، تابناک و فروزان است.

پاسداشت ایثار این حماسه‌سازان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت علمی و هنری کشور در ترویج و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت اقدامی شایسته است و جا دارد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا یاد و خاطره این دلاورمردان، همواره تابناک و در حافظه ملت به ویژه نسل جوان زنده بماند.

اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ تمامی شهدای صنعت نفت و خانواده‌های صبور آن‌ها، توفیق روزافزون همه تلاشگران عرصه ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

حسن روحانی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز