خبرگزاری کار ایران

هیئت وزیران تصویب کرد:

اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال به استانداری مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۲۰

استانداری مازندران موظف است گزارش عملکرد اعتبار فوق را در پایان مقاطع سه ماهه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ارسال نماید.

براساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ ۵ میلیارد ریال به منظور جبران خسارت‌های وارده به واحد های دامداری گاو شیری شهرستان‌های آمل و ساری ناشی از اپیدمی‌های دامی در اختیار استانداری مازندران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، متن مصوبه به شرح زیر است:

۱. مبلغ پنج میلیارد(۵،۰۰۰، ۰۰۰،۰۰۰) ریال به صورت هزینه‌ای از محل منابع ماده(۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند(ش) ماده(۲۲۴) قانون برنامه پنجم توسعه، برای جبران خسارت‌های وارده به واحدهای دامداری گاو شیری شهرستان‌های آمل و ساری ناشی از اپیدمی های دامی در اختیار استانداری مازندران قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط اقدام نماید.
۲. استانداری مازندران موظف است گزارش عملکرد اعتبار فوق را در پایان مقاطع سه‌ماهه به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ارسال نماید.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور این مصوبه را در تاریخ ۲۶/۹ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز